Zoek MDM

Bulletin

Vanagon 84 Koelproblemen HELP!!!!!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden - 14 jaar en 7 maanden geleden #20311 door handmatig-mechanisch
Vanagon 84 Koelproblemen HELP!!!!!! Geplaatst door manual-mecanica

Ik heb een Vanagon uit '84 met een automaat met een afgedichte radiator en zonder thermostaat. Het verschil is dat de motor van een Corsar oververhit raakt en de slangen en de lamp die de ventilatormotor aanstuurt, kapotgaan. Daarom heb ik een handontsteking geïnstalleerd. Ik voeg een schema bij van hoe de slangen zijn aangesloten. Ik weet niet of iemand weet hoe het koelsysteem verbeterd kan worden, want ik denk dat het door de afstand tot de radiator aan de voorkant lang duurt voordat de koeling de achterkant bereikt, waar die zich bevindt.
Ik weet niet of jij een oplossing weet, of een andere waterpomp die het systeem sneller kan maken, of een radiator of zoiets, wat mij zou kunnen helpen. Ik ben namelijk erg wanhopig door dit probleem en heb al veel monteurs gezien.
Laatst bewerkt: 14 jaar en 7 maanden geleden . Reden: Ze accepteren ook geen PDF-bestanden, dus ik ben overgestapt op Paint en JPG.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29827 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Vanagon 84 koelproblemen HELP!!!!!!
Hoi Chemafa, kijk, om te voorkomen dat hij heet wordt, moet je de radiator ontluchten. Deze is niet afgedicht aan de bovenkant aan de linkerkant. Als je voor de truck staat, zie je een schroef. Verwijder die en ontlucht hem goed. Plaats hem hiervoor op een helling, zodat de radiator lager is dan de motor. Als je hem goed ontlucht, zal hij niet meer heet worden (hij werd wel heet) omdat hij niet ontlucht is. Zoek de handleiding op dit adres: www.buscompany.com.mx. Ik hoop dat je hulp krijgt, het komt later.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.