Zoek MDM

Bulletin

Elektrisch probleem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #20116 door handmatig-mechanisch
Elektrisch probleem Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden,

ik hoop dat ik goed van start ga. Mijn vraag is als volgt:

ik heb een Peugeot Boxer uit 2005, model 2H L2. Een paar maanden geleden begon hij de volgende elektrische storingen te vertonen.

1. Ik trap op het rempedaal en het achteruitrijlicht piept.
2. Ik zet de richtingaanwijzer rechts-links aan en het achteruitrijlicht piept.

De waarheid is dat de achteruitrijsensor piept elke keer dat ik op de rem trap en de richtingaanwijzers aanzet, en de achteruitrijlichten gaan branden.

Een ander probleem dat ik heb opgemerkt, is dat wanneer ik de motor uitzet, er een geluid uit een onderdeel van de motor komt dat meerdere keren piept en dan de verbinding verbreekt.

Kan iemand me een tip geven over dit probleem?

Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #20117 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Elektrisch probleem
Goedenavond, Carmelo. Het probleem met de achteruitrijverlichting wordt vrijwel zeker veroorzaakt door een ontbrekend of losgekoppeld achterlicht. Controleer de achterlichten met een tweede persoon, die je tegelijkertijd de positie, vier richtingaanwijzers, mistachterlichten en remlichten kan laten zien. Sommige bestuurders zullen je iets vreemds vertellen over de lichten, alsof ze door elkaar gehaald zijn. Controleer de aansluitingen van de achterlichten; de pinnen zijn oververhit.
Het andere geluid in het motorgedeelte is afkomstig van de turbomodulator of de EGR; het is het beste om dit te negeren totdat het niet meer werkt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #20148 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Elektrisch probleem
Ik waardeer je reactie. Misschien is dat de reden waarom het indicatielampje op het dashboard een kapotte lamp aangeeft. Het zou kunnen komen door een probleem met de connectoren.

Dank je wel.