Zoek MDM

Bulletin

Megane 1 airbag uit 1996

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #20054 door handmatig-mechanisch
Megane 1 airbag uit 1996. Uitgegeven door manual-mecanica
Hallo allemaal. Ik heb de airbag van een Megane 1 uit 1996 gecontroleerd met de Axone en na het wissen van verschillende opgeslagen fouten, krijg ik de volgende foutmelding: Waarschuwingslampje passagierszijde, open circuit of kortsluiting naar min. Ik neem aan dat dit model niet detecteert of er iemand op de passagiersstoel zit en ik weet niet of er andere waarschuwingslampjes zijn dan die voor de passagiersairbag. Weet iemand hier meer over?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #20060 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Megane 1 airbag uit 1996
Hallo, u ziet dat het probleem is dat er bij sommige modellen geen spannerschakelaar onder de stoel zit. Wanneer u de stoel naar voren of achteren beweegt, ontstaan er slechte verbindingen. Er zijn twee opties: loskoppelen en goed aansluiten of de connector doorknippen en direct verbinden, want het probleem wordt veroorzaakt door de stekker. GROETEN

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #20064 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Megane 1 airbag uit 1996
Hallo. Bedankt voor je reactie. Ik heb geprobeerd de connector van de spanner onder de stoel los te koppelen om te kijken of ik dezelfde storing kreeg, maar de diagnose gaf een andere storing aan. (Onderbreking in de spanner van de passagiersstoel.)