Zoek MDM

Bulletin

Mitsubishi Pajero GDI-motor 6G74 schakelt UIT

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #19988 door handmatig-mechanisch
Mitsubishi Pajero GDI 6G74-motor slaat af Geplaatst door manual-mecanica
HELP alstublieft, ik stuur deze vraag naar alle Mitsubishi-experts. Ik heb een Mitsubishi Pajero Jeep uit 1997 met een 6G74 GDI-motor en automatische transmissie. Hij is in de beste handen die we in Bolivia hebben, en we hebben nog geen oplossing voor het probleem gevonden.
Wanneer u op de rem trapt en vooruit of achteruit rijdt, slaat de auto af. Hetzelfde gebeurt wanneer u voor een stoplicht stopt. Deze storing treedt op bij een koude of warme motor.
We hebben de motor en de automatische transmissie gedemonteerd, zuigerveren, lagers, pakkingen vervangen, alles wat nodig was voor een reparatie, inclusief de GDI-pomp, acceleratiesensor en TPS. Hij is een kogel in de hoogste versnelling; ook in de standen "D" en "P" faalt er niets, en hij draait op 100 toeren per minuut. Zelfs als we zonder te remmen in de versnelling schakelen, draait de motor zonder af te slaan. Hij is afgeregeld op 850 toeren per minuut zonder lucht en 1000 toeren per minuut met lucht, en hij draait veel vaker met lucht aan (d.w.z. hij is gevoeliger).
De scanner detecteert geen fouten en schakelt het motorstoringslampje niet in, omdat de computer geen fout detecteert.
Het maakt ons nu al gek en we hebben al heel veel geld geïnvesteerd om het te laten repareren. Ik weet niet wat we nog meer kunnen doen, we moeten gewoon de hele motor vervangen.
Als iemand een idee heeft, dan stellen wij uw mening zeer op prijs.

Pepe Guzman

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #19990 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mitsubishi Pajero GDI 6G74 Motor slaat af
Goedemorgen, controleer met een vacuümmeter of er lekkages zijn. Normaal gesproken moet de druk -16 PSI zijn om alles goed te laten werken. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #19991 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mitsubishi Pajero GDI 6G74 Motor slaat af
Hoi, ik ben het met mijn collega eens wat hij je vertelde, want het is wanneer je lege brandstof verbruikt, bijvoorbeeld tijdens het remmen. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20299 door handmatig-mechanisch
Hallo,

ik heb een vergelijkbare auto en had dezelfde problemen. We hebben 90% van het probleem opgelost met de elektricien.

Ik kan je het adres geven als je het nodig hebt.

Groeten,

JL A.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20300 door handmatig-mechanisch
mijn ce 72221045