Zoek MDM

Bulletin

Toyota Corolla 1999

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #19863 door handmatig-mechanisch
Toyota Corolla 1999 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb een probleem met mijn Corolla. Het blijkt dat hij twee dagen geleden problemen begon te krijgen. Wat er gebeurt, is dat de auto onregelmatig klinkt als ik hem start, dat wil zeggen dat de toeren op en neer gaan. Ik weet niet wat het is, want ik dacht dat de injectoren misschien vuil waren en dat ik een additief had gekocht, maar het blijkt nog steeds hetzelfde te doen. Nu weet ik niet of het de bougies zijn of dat het benzinefilter verstopt zit, of ik weet niet wat het is. Misschien kan iemand me helpen met mijn probleem.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #19865 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Toyota Corolla 1999
Kijk, als je geïnteresseerd bent, weet ik hoe je het zelf kunt scannen om te zien of het iets elektrisch is. Als je wilt weten hoe het is, laat het me dan weten. of

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #19868 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Toyota Corolla 1999
Hallo vriend, het eerste wat u moet weten is of u goed onderhoud aan uw Toyota heeft uitgevoerd, dat wil zeggen of u filters, bougies, injectoren en, het allerbelangrijkst, een goede reiniging van het gasklephuis en de IAC-klep heeft uitgevoerd. Als u dat nog niet heeft gedaan, begin dan daar; bijna alles is relatief eenvoudig te doen. Wilt u het gasklephuis zelf schoonmaken? Er zijn online video's en pagina's die stap voor stap uitleggen hoe u dat moet doen. Veel succes en onthoud dat preventief onderhoud aan uw auto u helpt dit soort storingen te voorkomen.