Zoek MDM

Bulletin

Cordoba 1.4 16v

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19723 door handmatig-mechanisch
cordoba 1.4 16v Gepubliceerd door manual-mecanica
Heeft iemand enig idee hoe het zit met elektriciteit? Ik heb een Cordoba die geen stroom krijgt op het kleine draadje van de automatische schakelaar als hij start. Weet iemand welk relais er op dat draadje zit of heeft iemand het elektrische schema?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19777 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Cordoba 1.4 16v
Hoi Esmeralda. Begin met het controleren van het contactslot achter het contactslot of de sleutel. Ik heb een Toledo en heb die al twee keer vervangen. Als het daar niet werkt, controleer dan de dunne startkabel en volg die naar de connector op de versnellingsbak (onder de accu), die daar meestal kapot gaat.
Succes...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #19861 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Cordoba 1.4 16v
Oké, ik heb de kleine startkabel al gecontroleerd en die krijgt geen stroom. Ook de sleutel krijgt daarna geen stroom meer. Ik heb er nog niet naar gekeken, maar het probleem moet bij de bedrading van de motor zitten. Ik heb ook een defect aan de motor. Ik heb erover gedacht om de hele bedrading op een sloop te kopen en te vervangen. De eigenaar heeft de auto namelijk twee jaar lang naast een hooiberg geparkeerd staan en er zitten muizen in het motorgedeelte, of zitten er nog steeds...