Zoek MDM

Bulletin

Opwarmen van de spoel tijdens gebruik

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19672 door handmatig-mechanisch
Opwarmen van de spoel tijdens gebruik Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo!

Kan iemand mij vertellen waarom mijn bobine oververhit raakt tijdens het rijden met mijn VW 1600 sedan?

Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19673 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: Spoelverwarming tijdens het draaien
Hallo, als de contactpunten verkeerd zijn afgesteld (de speling of de speling) of als het bakeliet dat de nokkenas raakt versleten is, kan de motor oververhit raken. Als de contactpunten beschadigd zijn of het bakeliet versleten is, is het het beste om ze te vervangen en correct af te stellen. Probeer het eens en laat ons weten hoe het is gegaan. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19678 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: Spoelverwarming tijdens het draaien
Goedemorgen JGAB,
ik heb je aanbevelingen opgevolgd. Ik heb de verdelerkap vervangen en een nieuwe
platina meter geplaatst, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Nu heb ik de verbinding van de bobine naar de carburateur losgekoppeld, die de choke-kiteweerstand verbindt. Ik ga het proberen en laat het je weten.
Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19757 door handmatig-mechanisch
Oververhitting van uw spoel kan worden veroorzaakt door een te hoge stroombelasting van de dynamo. Indien mogelijk dient u de condensator te vervangen. Plaats deze in 2.