Zoek MDM

Bulletin

storing in mijn Ford Explorer...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #19610 door handmatig-mechanisch
Mijn Ford Explorer is kapot... Geplaatst door manual-mecanica
Allereerst een hartelijke groet. De afgelopen maand heb ik een storing gehad in mijn Ford Explorer pick-up uit 2001 met twee deuren, zowel de motor als de motor. Het probleem is dat de scanner de storing niet detecteert. De brandstofpomp is 3 keer vervangen in verschillende werkplaatsen. De injectoren zijn minstens 2 keer gereinigd in de 3 werkplaatsen die ik heb bezocht met een ultrasoon systeem! En de resultaten zijn hetzelfde en de monteurs kunnen geen mogelijke verklaring vinden. De vrachtwagen HEEFT GEEN VERMOGEN en bij het accelereren stopt hij alsof hij verdrinkt, hij accelereert niet. Ik heb al gecontroleerd of de uitlaatpijp verstopt was en dat is in orde. Ik heb de brandstofleidingen volledig gecontroleerd en ze zijn niet verstopt of gebroken. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik ben geen monteur, maar de laatste tijd ben ik bijna afgestudeerd, hoewel ik het probleem niet kan vinden en ervaren monteurs het probleem nog niet voor mij hebben kunnen oplossen. Heeft iemand ideeën? Achtergrond: Het begon allemaal nadat de benzinetank volliep met modder en water vanwege een losse slang. Bij het meten van de brandstofdruk bedraagt de druk 60 pond.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #19613 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: storing aan mijn Ford Explorer...
Begin met het controleren van de slangen die brandstof naar de motor voeren. Misschien zijn ze verstopt met modder.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #19614 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: storing aan mijn Ford Explorer...
Hallo, ik heb een vraag. Is het een flowmeter en een pomp? Of alleen een flowmeter en de pomp apart? Als het een flowmeter en een pomp is, kijk dan goed naar het filter van de pomp. Zo niet, controleer dan het hele leidingsysteem; er zou iets kunnen blokkeren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #20036 door handmatig-mechanisch
Ik snap niet veel van de brandstofmeter, maar het probleem lijkt te liggen in het feit dat er een brandstofdrukregelaar wordt gebruikt na wat hier doorgaans de accu wordt genoemd, of ik zou zeggen de 12V-motor die de brandstof aandrijft. Daar lijkt het probleem te liggen, want deze truck heeft alleen brandstoftoevoer naar de injectoren en geen slang om de overtollige brandstof terug te voeren. Hij heeft alleen een onderdeel dat overigens erg duur is en dat ze niet los verkopen, maar wel met de complete pomp en vlotterset. Tot nu toe weet ik niet zeker of dat het probleem is, maar als ik het probeer, laat ik het je weten...