Zoek MDM

Bulletin

Nissan Primera 2.0 GT 94 distributiedeksel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19390 door handmatig-mechanisch
Nissan Primera 2.0 GT 94 distributiedeksel Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, een tijdje geleden raakte mijn Nissan 2.0 GT oververhit omdat hij het water dat ik erin had gedaan verloor en oververhit raakte. Uiteindelijk, zonder enige andere optie, liep hij zonder water en oververhitte hij, met als gevolg het verbuigen van de cilinderkop en al zijn mechanismen.
Daarom moet het worden verholpen.
Mijn probleem zit in het distributiedeksel. Momenteel zijn ze van plastic en hebben ze een paar schroeven, meer niet, maar dit exemplaar niet; het is een distributie met kettingaandrijving en zit zeer goed vast. Ik heb alle schroeven, de waterpomp, het carter en alle obstakels die me ervan weerhouden het te verwijderen, verwijderd. Maar het komt er nog steeds niet uit... Ik gebruik een hefboom, maar het beweegt helemaal niet... Het enige wat ik kan bedenken is een soort ijzeren plaat verwijderen die aan de onderkant van het distributiedeksel vastzit. Het is een enorme plaat die contact maakt met de versnellingsbak, maar dat lijkt me veel beweging. Heeft iemand ideeën, of zo niet, een oplossing voor mijn probleem? Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.