Zoek MDM

Bulletin

OPEL VIVARO STOPT

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 8 maanden geleden - 17 jaar en 8 maanden geleden #1896 door handmatig-mechanisch
OPEL VIVARO STOPT Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik heb een Opel Vivaro en het probleem is dat hij prima loopt tijdens het rijden, maar als je hem stationair laat draaien en de koppeling intrapt, slaat hij af en toe af. Ik zou graag willen weten of iemand anders hetzelfde probleem heeft gehad, wat de oorzaak zou kunnen zijn. Alvast bedankt. Opel heeft geen idee wat het zou kunnen zijn, of toont weinig interesse om het te repareren.
P.S.: Ik heb ergens gehoord dat het het brandstofpomprelais zou kunnen zijn; ik weet niet wat jullie denken.
Laatst bewerkt: 17 jaar 8 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 8 maanden geleden #1900 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: OPEL VIVARO STOPT
Nou, ik kan je niets vertellen over het relais, want als het kapot zou gaan, zou de motor elk moment stoppen, niet alleen bij stationair draaien en met het koppelingspedaal ingetrapt, toch? En als het kapot ging met een ingeschakelde versnelling, zou de motor stoppen met draaien, zelfs als je het gaspedaal intrapte.

Hoe dan ook, hier is een link naar een Opel-forum waar mensen die er meer van weten dan ik je er iets over kunnen vertellen: www.clubopel.org .

Met vriendelijke groet, en ik hoop dat het niets ernstigs is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
7 jaar en 4 maanden geleden #53081 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: OPEL VIVARO STOPT
Hallo!!
Ik heb een Vivaro en daar gebeurt hetzelfde mee.
Heb je het probleem opgelost?
De mijne slaat af bij stationair draaien en ook na stilstand, als ik hem in de eerste versnelling zet om weg te rijden.
Alvast bedankt.