Zoek MDM

Bulletin

LADA SW 2104..HELP!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 10 maanden geleden #1894 door handmatig-mechanisch
LADA SW 2104...HELP!! Geplaatst door manual-mecanica
GOEDE MORGEN EERST AAN DE AANWEZIGEN.. MIJN NAAM IS JUAN EN IK BEN IN PERU.. IK HEB EEN PROBLEEM MET HET VERWARMINGSSYSTEEM OMDAT HET LEKT IN DE AUTO.. ALS IEMAND MIJ EEN IDEE KAN GEVEN..JA?..ZOU IK ONTZETTEND DANKBAAR ZIJN,

JUAN

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 10 maanden geleden - 17 jaar en 10 maanden geleden #1924 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: LADA SW 2104..HELP!!
Het probleem dat u beschrijft, wordt veroorzaakt door een beschadigde radiator in de verwarming van de auto, waardoor het water dat erdoorheen circuleert, lekt en in het passagierscompartiment druppelt.

Deze verwarming bevindt zich in het dashboard en u moet het dashboard, of in ieder geval de middenconsole, verwijderen om erbij te kunnen.

Mogelijk vindt u de handleiding van de Seat 124 D of E nuttig voor exploded views en hoe u het dashboard kunt verwijderen.

Met vriendelijke groet.
Laatst bewerkt: 17 jaar 10 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21182 door handmatig-mechanisch
Hallo,
mijn naam is Luis, ik kom uit Chili, ik heb een Lada 2104 SW en ik had hetzelfde probleem. Het bleek de sleutel te zijn die water naar de radiator van de kachel geeft. Ik kon het reserveonderdeel niet vinden in Chili, dus moest ik een snelspansleutel gebruiken om de kraan handmatig te openen, en tot nu toe heeft dat uitstekende resultaten opgeleverd. Nou, ik hoop dat het helpt, tot ziens,
doei.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26426 door handmatig-mechanisch
Mijn probleem is hetzelfde en het lek zit in de radiatorkraan van de verwarming. Mijn vader had er nog een originele en nu moet ik hem uit elkaar halen om hem te vervangen. De link die ik je gaf, heeft me enorm geholpen:
www.autoprospect.ru/vaz/2105-zhiguli/4-3...orka-dvigatelya.html . Als je het op Google zoekt, klik je op "vertaal deze pagina" en klaar.