Zoek MDM

Bulletin

Tremor tussen 70 en 80 K/u optra desing

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #18931 door handmatig-mechanisch
Tremor between 70 and 80 K/h optra desing Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, mijn Optra galoppeert of schudt tussen de 70 en 80 km/u. Als ik boven de 80 km/u ga, verdwijnt het probleem. Ik heb de voorste schijven gerepareerd, dynamisch gebalanceerd op alle vier de wielen en de vooras uitgelijnd. Het probleem is er nog steeds. Het is duidelijker merkbaar op een helling (bergop) en bij toenemende acceleratie. Als u me kunt helpen, zou ik dat zeer op prijs stellen. Ik ben deze pagina aan het bekijken, die ik erg nuttig en interessant vind. Bedankt. :S

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #18988 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Tremor tussen 70 en 80 K/h optra-ontwerp
Controleer of de transmissie niet in slechte staat is. Als de transmissie in orde is, laat dan de koppeling controleren. Veel succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19032 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Tremor tussen 70 en 80 K/h optra-ontwerp
Ik denk dat je de motorophanging zorgvuldig moet controleren, bij voorkeur door deze te verwijderen om de staat van het rubber te bekijken als de houdbaarheidsdatum al verstreken is.

Groeten uit Honduras, Midden-Amerika.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19034 door handmatig-mechanisch
Een andere reden is wanneer het brandstoffilter is vervangen, of door een lekkage als het om benzine gaat. Dit wordt in het donker gecontroleerd; je ziet het wanneer de blauwe vonk overspringt... controleer die punten en laat ons weten wat er is gebeurd, zodat we je verder kunnen helpen...