Zoek MDM

Bulletin

Probleem met mijn Mercedes

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #18915 door handmatig-mechanisch
Probleem met mijn Mercedes Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik wilde een vraag stellen aan iedereen die verstand heeft van mechanica of zich erin heeft verdiept.
Ik heb een Mercedes 300E, een 124,6-liter benzinemotor. Wat er gebeurt, is dat als hij bij het stoplicht wat warm wordt, hij de koppeling loslaat en afslaat, maar hij start wel prima. Ik weet niet wat het zou kunnen zijn. Ik zou het erg op prijs stellen als jullie me zouden kunnen helpen. Met vriendelijke groet en bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #18916 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met mijn Mercedes
Hoewel u de kilometerstand van het voertuig of de datum van het laatste onderhoud niet in de details hebt opgenomen, worden problemen zoals u beschrijft over het algemeen veroorzaakt door vuil in het gasklephuis. De eerste stap is het reinigen ervan met een oplosmiddel dat vergelijkbaar is met carburateurreiniger. Het is raadzaam deze reiniging door een monteur te laten uitvoeren, aangezien de bovengenoemde carrosserie gedemonteerd moet worden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #18927 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met mijn Mercedes
Bedankt voor de informatie. Als iemand anders nog ideeën heeft over wat ik aan dit probleem kan doen, schrijf me dan gerust.

Bedankt!