Zoek MDM

Bulletin

Elantra 96 rukken

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #18476 door handmatig-mechanisch
Elantra 96 schokken Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Elantra 1.8 uit 1996 en hij schokt, dat wil zeggen dat de motor vermogen lijkt te verliezen, hij gaat langzaam en verliest dan plotseling snelheid en komt dan snel weer op de normale snelheid. Het vreemde is dat dit soms niet altijd het geval is, zelfs de toerenteller regelt niet zoals het hoort. Als iemand weet wat het zou kunnen zijn, hoor ik het graag. Als aanvulling heb ik de injectiekabels, de brandstofpomp en de bougies vervangen. Ik heb hem altijd op een halve tank of meer staan. Ik heb de vloeistoffen die worden aanbevolen voor het reinigen van injectoren erin gedaan en ik heb de injectoren laten reinigen. Kortom, alles...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #18482 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 96 Elantra schokken
Hallo, het kunnen meerdere dingen zijn, waaronder de hulpaandrijfriemen, voor het geval deze vastlopen door de dynamo of airco, etc. Een andere mogelijkheid is een spoel die opengaat vanaf de primaire kant als deze warm wordt. GROETEN

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #18488 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 96 Elantra schokken
Afhankelijk van de kilometerstand sinds de laatste motorreparatie, en als u dat gedaan heeft en een katalysator hebt, merkt u misschien dat de katalysator stopt met het recirculeren van gassen.
Een andere theorie zou kunnen zijn dat er elektrische problemen zijn die onze collega "mollilla" al noemde; het zou de computer kunnen zijn.
Mijn Fiat doet iets soortgelijks, maar dat komt door de injectoren die alleen accelereren als hij stilstaat.

Een andere theorie zou de koppeling kunnen zijn, het kan nooit kwaad om daar eens naar te kijken, de gaskabel (inclusief de bedieningsveren)

en helaas kan ik niets anders bedenken. Als ik nog iets anders bedenk, laat ik het u weten. Met vriendelijke

groet, ik hoop dat ik u geholpen heb.