Zoek MDM

Bulletin

Ford Mondeo heeft even tijd nodig om de temperatuurmeter omhoog te brengen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #18519 door handmatig-mechanisch
Nou, laat me mijn meningsverschillen met wat je zegt over de thermostaat hebben, aangezien het gezegde luidt dat de lucht er al warm uitkomt en de naald laag blijft, betekent dit dat het circuit al open is geweest en recirculeert, anders zou de lucht er koud uitkomen

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #18528 door handmatig-mechanisch
@pollilla:
de term warm heeft verschillende betekenissen. De meest voorkomende is die welke aangeeft dat het noch koud noch warm is, daarom staat het in het midden (bron: Google).

Onze collega "sacapuntas" vertelt ons dat de temperatuurmeter ongeveer 8 tot 10 minuten niet omhoog gaat en dat de lucht uit de boiler warm is,
wat aangeeft dat er een temperatuurtekort is. Een eenvoudigere indicator voor een temperatuurtekort is een open thermostaat, waardoor het water constant circuleert en niet de functie vervult van het handhaven van een adequate bedrijfstemperatuur. Als u het goed opmerkt, in mijn eerste antwoord heb ik dat aan onze collega verteld, en in het tweede heb ik uitgelegd wat er in het tegenovergestelde geval zou gebeuren en hoe u het tegenovergestelde geval kunt bepalen met een goede methode om te weten of de thermostaat (in een geval dat in strijd is met het probleem van onze collega)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #18561 door handmatig-mechanisch
Bedankt aan enzolugano en polla voor jullie hulp. Zodra ik tijd heb, zal ik het aanpassen. Met vriendelijke groet.