Zoek MDM

Bulletin

Koppelingsproblemen bij een Pontiac Sunfire uit 2002

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #18425 door handmatig-mechanisch
Twee weken geleden bleef de koppeling hangen toen ik hem indrukte en wilde niet meer terug in de normale stand. Ik bracht de auto naar een monteur en die stelde vast dat de hoofdremcilinder (de koppelingscilinder) vervangen moest worden. Na de reparatie gebeurde hetzelfde weer. Ik ben naar de dichtstbijzijnde garage gegaan en daar zeiden ze dat het alleen ontluchten nodig was, maar de volgende dag was het probleem er weer. Nu wil ik de auto niet meer naar een garage brengen totdat ik wat advies heb. Heeft iemand een suggestie?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #18427 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Problemen met de koppeling van een Pontiac Sunfire uit 2002
Hallo Alberto, de koppeling is de koppeling zelf. Auto's met een handgeschakelde versnellingsbak hebben een hoofdremcilinder en een hulpremcilinder of actuator. Je moet de staat van de hulpremcilinder controleren, of eventuele slangen die lekken en niet goed afsluiten. Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #18514 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Problemen met de koppeling van een Pontiac Sunfire uit 2002
Hallo, er is een waterdicht ontluchtingssysteem. Je kunt het zelf doen. Neem een ​​oliekannetje en vul het met DOT 4-vloeistof. Op de versnellingsbak, vlakbij het reservoir, zit een ontluchtingsventiel. Open dit en sluit het oliekannetje met een Tecalan-slang of -buis aan op het ontluchtingsventiel. Verwijder de vloeistof uit het reservoir en ontlucht het van onder naar boven totdat het reservoir vol is. Groeten.