Zoek MDM

Bulletin

Ontluchtingsoliesysteem Mercedes-Benz MB 140D

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #18232 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb hulp nodig bij het vervangen van het oliefilter van een Mercedes-Benz MB 140d, omdat ik niet weet hoe ik het systeem moet ontluchten na het vervangen van het filter. Het grootste probleem is dat ik jaren geleden een benzineauto had en het filter heb vervangen, maar deze had een pomp om de handmatige toevoer te activeren en zo te ontluchten. In deze auto kan ik echter niets vergelijkbaars vinden. Ik denk dat het werkt met een elektrische pomp die met de ontsteking werkt, maar ik durf het niet te proberen, want anders komt er geen lucht in het systeem. Ik zou alle hulp op prijs stellen. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #18237 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ontluchten van het benzinesysteem van de Mercedes-Benz MB 140d
Hallo, je zult zien wanneer je het vervangt, de nieuwe brandstoftank met diesel vult en dan de eerste injector opent, maar altijd met een goede accu, oké. Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #18357 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ontluchten van het benzinesysteem van de Mercedes-Benz MB 140d
Hallo. Ik waardeer de hulp die u me hebt gestuurd. Ik heb het filter zonder problemen kunnen vervangen. Ondanks de aanzienlijke verbetering valt het apparaat soms uit en werkt het dan weer normaal. Heeft hij een nieuw filter nodig? Nogmaals bedankt, vooral aan de persoon die me heeft geholpen met het vervangen van het filter.