Hallo, ik ben nieuw op het forum en ik vertel je over mijn grote probleem. Laten we eens kijken of je me kunt helpen. Het blijkt dat het interieur voor de voeten van de bestuurder nat is, hij start niet, de pomp maakt geen geluid. Ik heb de BSI vervangen en het is nog steeds hetzelfde (ik weet niet of ik de nieuwe opnieuw moet programmeren). Het probleem is dat ik de interieurventilatoren (verwarming, enz.) aanzet en het werkt niet. Als ik de 28-pins slang loskoppel, werkt het wel, maar start hij nog steeds niet omdat de slang niet is aangesloten. Ik word gek, want ik heb de BSI, het relais, de pomp, het relais, de kachels en de zekeringen al vervangen. Nu is de centrale vergrendeling kapot en elke dag komen er meer problemen naar boven, ik weet niet of het een aardlek is of zoiets, maar als u mij kunt helpen, want ik voel me meer verloren dan een geit in een garage... Ik zou het erg op prijs stellen, aangezien ik de auto van mijn vader gebruik omdat ik geen andere kan kopen, alvast bedankt,
P.S. toen ik het contact aanzette voordat het remlicht ging branden en piepten, gaat het remlicht nu niet meer branden en knippert het olielampje ook.