Zoek MDM

Bulletin

IK HEB "METAL SEAL" GEBRUIKT. GEEFT DAT RESULTAAT???

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #18015 door handmatig-mechanisch
Geeft het gebruik van "Metal Seal" resultaat? Gepubliceerd door manual-mecanica
Een paar dagen geleden plaatste ik een bericht over mijn probleem met een lek of scheur in het motorblok van mijn auto. Na een aantal dagen in spanning te hebben gewacht op de levering van mijn auto, lijkt het erop dat het "Metal Seal"-product het lek in mijn motor heeft gedicht, waardoor ik een zeer dure reparatie heb bespaard. Mijn vraag is: hoe zeker kan ik ervan zijn dat het product het lek in mijn motor permanent heeft gedicht? De monteur vertelt me dat hij eerder grote problemen heeft opgelost in veel zwaarder beschadigde motoren en dat het product bijna wonderbaarlijk goed werkt. Ik zou de mening van forumleden die ervaring hebben met dit product zeer op prijs stellen. MET RESPECT!! ;)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #18070 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: GEBRUIK VAN "METALEN AFDICHTING" GEEFT RESULTATEN???
Kijk, het product is goed, maar ik gebruik het niet als definitieve reparatie, maar eerder als test. Als de auto verbetert, vertel ik de klant dat er een scheur in zit en dat we de motor moeten demonteren. Er zijn klanten die het meteen doen en anderen die pas twee jaar later terugkomen nadat het probleem zich weer heeft voorgedaan. Het kan lang duren, maar als de scheur groter wordt, zit je in de problemen. Het is beter om de hydraulische test te vermijden. Maar die kan wel aanzienlijk langer meegaan.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #18197 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: GEBRUIK VAN "METALEN AFDICHTING" GEEFT RESULTATEN???
de metalen verzegelde of verzegelde blok Ik gebruik het vaak om de gleuven te vullen waar de hulsbanden in Caterpillar-motoren gaan. Het is zwaar werk en zeer betrouwbaar als je in Mexico bent. Het merk dat ik al jaren gebruik is DEVCON. Zij leveren het normaal of snel uitgehard. Als het tijd kost om het aan te brengen, verslaat het je en hardt het snel uit. Voor gebruik in water. 100 procent voor gebruik in contact met olie. Vermindert de effectiviteit door trillingen en transmissie. Het zal eerder worden afgevoerd. Bedankt voor uw aandacht.