Zoek MDM

Bulletin

Presentatie en problemen met de Bora 1.9 TDI

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #17780 door handmatig-mechanisch
Presentatie en problemen met de Bora 1.9 TDI Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedemorgen, dit is mijn eerste bericht op het forum en ik hoop dat u me kunt helpen.
Ik heb een BORA 1.9 TDI uit 1999 en het blijkt dat de interieurverlichting niet aangaat als de voorportieren
open zijn. Het probleem is dat ik niet weet waar de deurknoppen zitten, aangezien het begon met de knop op het passagiersportier en een week later niet meer werkt op het bestuurdersportier.

Ik kijk uit naar uw hulp.

Bedankt en met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #17793 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Presentatie en problemen met de Bora 1.9 TDI
Deze bevindt zich onderaan de deur, vlak bij de veiligheidsgordel, of onder het scharnier bij de motorkap.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #17816 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Presentatie en problemen met de Bora 1.9 TDI
Nou, dat lijkt er niet op. Ik heb de deurpost en de hele deur bekeken, maar ik zag het niet, vandaar mijn vraag. Zou het aan het slot vastzitten?
In ieder geval bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #17818 door handmatig-mechanisch
Het is niet heel normaal, maar het zou kunnen. Ik heb een Bora gerepareerd, maar het was een plattelandsauto, misschien hebben ze niet dezelfde onderdelen, daarom zei ik dat je het goed moest controleren. Ik heb er nog geen gezien die in het slot past, wat niet wil zeggen dat ze niet bestaan. Het is namelijk niet ingewikkeld om de afdekkingen van die deuren te verwijderen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #17908 door handmatig-mechanisch
Het probleem zit inderdaad in het slot. Die auto heeft de contactschakelaar in het slotblok. Als het met geen van beide werkt, zijn ze allebei defect. Met vriendelijke groet.