Zoek MDM

Bulletin

Presentatie en problemen met de Bora 1.9 TDI

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 4 dagen geleden #17780 door handmatig-mechanisch
Goedemorgen, dit is mijn eerste bericht op het forum en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb een Bora 1.9 TDI uit 1999 en de interieurverlichting van de voorportieren gaat niet aan. Het probleem is dat
ik geen idee heb waar de deurschakelaars zitten, want het begon met de schakelaar van het passagiersportier en een week later stopte de schakelaar van het bestuurdersportier er ook mee.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Alvast bedankt

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 4 dagen geleden #17793 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Presentatie en problemen met de Bora 1.9 TDI
Het kan zich onderaan de deur bevinden, vlakbij de veiligheidsgordel, of onder het deurscharnier, vlakbij de motorkap.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 3 dagen geleden #17816 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Presentatie en problemen met de Bora 1.9 TDI
Nou, blijkbaar niet. Ik heb de hele deurpost en de deur zelf bekeken, maar ik zag het niet, daarom vroeg ik het. Zou het aan het slot vastzitten?
Bedankt in ieder geval.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 3 dagen geleden #17818 door handmatig-mechanisch
Het komt niet vaak voor, maar het zou kunnen gebeuren. Ik heb een Bora gerepareerd, maar dat was een benzinemotor; misschien hebben die niet dezelfde onderdelen. Daarom zei ik dat je goed moest kijken. Ik heb er nog nooit een gezien die in het slot past, maar dat wil niet zeggen dat ze niet bestaan. Kijk, het is niet moeilijk om de deurpanelen te verwijderen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #17908 door handmatig-mechanisch
Ja, het probleem zit hem in het slot. Bij die auto zit het contactslot in het slotmechanisme. Als het met geen van beide sleutels werkt, zijn waarschijnlijk beide sleutels defect. Met vriendelijke groeten.