Zoek MDM

Bulletin

Problemen met de centrale vergrendeling van de Mercedes 190

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #17525 door handmatig-mechanisch
Problemen met centrale vergrendeling Mercedes 190 Gepubliceerd door manual-mecanica
Alleen ik :( De voordeuren en de kofferbak gaan open; voor elk is een aparte sleutel nodig. De achterdeuren en de tankklep gaan niet open.

Dit betekent dat de centrale vergrendeling NIET werkt.
Ik wil graag weten hoe het werkt en wat ik kan doen, want ik heb het idee dat het helemaal niet moeilijk moet zijn.
Ik twijfel of het systeem pneumatisch of elektrisch is.

Bij voorbaat dank

E-mailadres: [img/]

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #17528 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met centrale vergrendeling Mercedes 190
HALLO VRIEND. WEL EEN SUGGESTIE. KIJK, DAT OVERkwam MIJ OOK TOEN ZE MIJ EEN MITSUBISHI WAGEN BRENGEN EN ER ZITTEN IN DE CENTRALE VERGRENDELING ENKELE SLUITINGEN OF SOLENOÏDEN, DIE DOOR GEBREK AAN ONDERHOUD SOMS VASTLOPEN. WAT JE KUNT DOEN IS DE DEUREN DEMONTEREN EN ER EEN SLIJPMIDDEL OP OVERGIETEN, ZODAT ZE EEN BEETJE ZACHT WORDEN EN ZE ZOUDEN WERKEN ZOALS HET HOORT. IK HOOP DAT MIJN REACTIE VAN WELKE AARD IS. GROETEN..

PS. HET SYSTEEM IS ELEKTRISCH. OMDAT HET CENTRALE VERGRENDELING IS..:)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #17553 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met centrale vergrendeling Mercedes 190
De sluiting gebeurt door een gecombineerd druk- en onderdruksysteem. Als de pomp onder de achterbank werkt, moet u op zoek gaan naar een lek in een van de portieraandrijvingen, de kofferbakklep en het brandstoftankdeksel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #32347 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank voor je reactie, maar dat was niet het geval. Het was eerder een defect aan het kleine luchtpompje onder de achterbank. In ieder geval hartelijk dank. Met vriendelijke groet
, Eduardo.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #32348 door handmatig-mechanisch
Je antwoord klopte helemaal. Het bleek dat het kleine motortje dat lucht in de deuraandrijvingen pompt vast zat door binnendringend water. Zoals je al zei, zit dit motortje rechts onder de achterbank.

Dus, hartelijk dank voor alles. Ik ben je nog iets verschuldigd. Houd er rekening mee. Met vriendelijke groet.