Zoek MDM

Bulletin

Hoe dan ook, het is de koppakking of niet, help!!!!!!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #17612 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Kortom, is het de cilinderkoppakking of niet, help!!!!!!!
Mijn vriend, je had gelijk, de pakking was kapot! Maar wat ik nog steeds niet begrijp en nooit heb gehoord of gezien, is hoe de pakking beschadigd kon zijn zonder dat de auto ooit warm was geworden.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #17613 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Kortom, is het de cilinderkoppakking of niet, help!!!!!!!
Pakkingen degraderen na verloop van tijd; ze raken niet altijd beschadigd door oververhitting. De gemiddelde levensduur van een dekselpakking is 5 jaar dankzij ecologische normen voor materialen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #17645 door handmatig-mechanisch
HALLO, MANNEN! Ik ben zo blij dat jullie je probleem hebben kunnen oplossen. De verklaring kan niet veel verder van de waarheid liggen dan een dekselrubber van slechte kwaliteit. Houd er rekening mee dat er waarschijnlijk meerdere prijzen zijn voor dezelfde pakking. Ik raad jullie aan om niets te kopen dat in China is gemaakt. Knuffels.