Hé jongens. Ik denk dat ik vrij zeker weet wat er met jullie aan de hand is. Wat jullie daar hebben is een klein compressielek via de dekselpakking, waardoor de motor start en stopt. Het is waarschijnlijk dat het niet meteen stopt, maar na een paar minuten, omdat het koelsysteem onder druk staat. Ik zal jullie een paar tests voorleggen die jullie kunnen uitvoeren. Verwijder eerst de radiatordop terwijl het circuit vol water staat, start de machine en bedek, vlak voordat deze opwarmt, het gat waar de dop in gaat met je hand. Als er een klein compressielek is, zul je dat merken doordat je hand je langzaam maar zeker duwt. Hoogstwaarschijnlijk start de machine wanneer je je hand eraf haalt en stopt het weer wanneer je hem er weer op zet en het circuit zich vult met compressie. Het lek zou minimaal moeten zijn en daarom mengen de vloeistoffen zich niet. Maar als je het zo doet, maak je alles kapot. Als dit het geval is, raad ik je aan om de pakking te vervangen en de platte kant van het deksel te borstelen. Groeten, vriend.