Zoek MDM

Bulletin

GECODEERDE SLEUTEL

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar oud 2 weken geleden #1751 door handmatig-mechanisch
GECODEERDE SLEUTEL Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik wil graag weten of iemand de beveiliging van een voertuig met een elektronisch slot op de sleutel heeft kunnen omzeilen. Ik had een Ford Fiesta in mijn garage staan ​​in de stad Manizales en er was geen manier om de code in mijn stad te herstellen. Daarom moesten we naar de stad Pereira om hem te laten ontgrendelen, wat extreem duur was. Nu heeft een vriend hetzelfde probleem met een Fiat Palio, maar hier is het ook niet mogelijk en iemand vertelde me dat er een manier is om dit systeem te omzeilen. Weet iemand hoe? :?: :?: ?????? :( :(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar oud 2 weken geleden #1761 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: GECODEERDE SLEUTEL
Dieven weten het... hahaha nee, de waarheid is dat ik niet weet hoe ik de startonderbrekerchip kan omzeilen.

Sorry.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar oud 2 weken geleden #1775 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: GECODEERDE SLEUTEL
Verwijder hiervoor de contactschakelaar, het contactslot, waar de startsleutel in zit. Koppel geen kabels los. Verwijder de contactschakelaar, het achterste deel van het contactslot en steek deze met een platte schroevendraaier of iets dergelijks in de nek en draai hem om te starten.

Maar zelfs dan heeft u er misschien niet zoveel aan, want als de sleutel niet het juiste gecodeerde compatibele signaal naar de computer van het voertuig stuurt, is het onmogelijk om de motor te starten.

Kijk eens op deze site om te zien of ze u ergens mee kunnen helpen. www.laneros.com/archive/index.php/t-35456.html

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden - 13 jaar en 11 maanden geleden #29006 door handmatig-mechanisch
Antwoord van handmechanica over het onderwerp GECODEERDE SLEUTEL
Als het een gecodeerde sleutel is,
controleer dan eerst of de sleutel de code uitzendt met speciale apparatuur. Zo niet, dan moet u een nieuwe sleutel programmeren
of de ECU deblokkeren.
U kunt me bellen op 3142682575
of op het vaste nummer: 5449544 in Bogotá.
Laatst bewerkt: 13 jaar en 11 maanden geleden door . Reden: verkeerde foto