Zoek MDM

Bulletin

GECODEERDE SLEUTEL

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar 2 maanden geleden #1751 door handmatig-mechanisch
GECODEERDE SLEUTEL Uitgegeven door manual-mecanica
Hallo, ik zou graag willen weten of iemand erin geslaagd is om de beveiliging van een auto met een elektronisch sleutelslot te omzeilen. Ik had een Ford Fiesta in mijn werkplaats in Manizales staan, en het was onmogelijk om de code in mijn stad te resetten. We moesten de auto daarom naar Pereira brengen om hem te laten ontgrendelen, wat erg duur was. Nu heeft een vriend van mij hetzelfde probleem met een Fiat Palio, maar ook dat lukt hier niet. Iemand vertelde me dat er een manier is om dit systeem te omzeilen; weet iemand hoe? :?: :?: ?????? :( :(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar 2 maanden geleden #1761 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: CODED KEY
De dieven weten het... hahaha nee, de waarheid is dat ik niet weet hoe ik de startonderbrekerchip moet omzeilen.

Sorry

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar 2 maanden geleden #1775 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: CODED KEY
Om dit te doen, verwijder je het contactslot (de cilinder waarin je de sleutel steekt om de auto te starten). Koppel geen draden los. Verwijder het contactslot (het achterste deel van de cilinder) en steek het met een platte schroevendraaier of iets dergelijks in de cilinder. Draai het contactslot om de auto te starten.

Maar zelfs dan heb je er misschien niet veel aan, want als de sleutel niet het juiste gecodeerde signaal naar de boordcomputer van de auto stuurt, kun je de motor niet starten.

Bekijk deze site eens om te zien of die je kan helpen www.laneros.com/archive/index.php/t-35456.html

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 weken geleden - 14 jaar en 2 weken geleden #29006 door handmatig-mechanisch
Handmatig-mechanisch antwoord op het onderwerp CODED KEY
Als het een gecodeerde sleutel is,
controleer dan eerst met speciale apparatuur of de sleutel de code uitzendt. Zo niet, dan moet u een nieuwe sleutel programmeren
of de ECU deactiveren.
U kunt mij bereiken op 3142682575
of via het vaste nummer 5449544 in Bogotá.
Laatst bewerkt: 14 jaar en 2 weken geleden . Reden: Onjuiste foto.