Zoek MDM

Bulletin

Renault Mégane II

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 9 maanden geleden #1725 door handmatig-mechanisch
Renault megane II Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik ben nieuw op dit forum. Ik heb de volgende vraag: Ze verkopen me een Renault Megan uit 2006, maar ze zeggen dat er problemen zijn met de contactslotkaart en een kleine deuk aan de bestuurderskant. Denken jullie dat de reparatie erg duur zal zijn? Ik heb gehoord dat Renault-onderdelen duur zijn. Klopt dat?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 9 maanden geleden #1732 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Megane II
Nou, eerlijk gezegd kan ik het je niet vertellen, vooral niet als er geen foto is van de staat van de auto. Hoe dan ook, als de auto geldig verzekerd is, kan een expert langskomen om ernaar te kijken en de kosten van de deuk te schatten.

Weet je, dit soort dingen zijn soms niet alleen wat je aan de buitenkant ziet, en ik kan je vertellen dat Renault, om vijf sterren te behalen bij EuroNCAP, zijn auto's "heel zacht" heeft gemaakt om schokken goed te absorberen. Dit betekent dat ze bij de minste impact volledig uit elkaar vallen, omdat veel onderdelen, zoals de spatborden, van polycarbonaat zijn gemaakt.

De kaartuitgifte is meestal duur omdat je ermee naar Renault moet om de kaartlezer te laten controleren, enz.

Dus de verkoper zal je ofwel een flinke korting geven of de auto gewoon negeren. Kijk eens op www.segundamano.es en zoek naar een Mégane zoals die ze je verkopen, bereken het verschil en bepaal zelf of het de moeite waard is of niet.

Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.