Hallo en groeten aan iedereen, ik heb een Nissan Platina Standard uit 2005 met Airco. De auto liep perfect, maar geleidelijk aan kreeg hij 's ochtends rond 7 uur 's ochtends een storing (het is koel weer). De auto startte langzaam. Eerst moesten we de pomp de tijd geven om benzine te pompen, maar niets. We dachten dat het een weersprobleem kon zijn, omdat het koel is, maar op zondag, als we hem niet gebruiken, proberen we hem 's middags te starten als het helemaal warm is, en hij doet hetzelfde. Het duurt lang om te starten. Om u een idee te geven: ik start hem ongeveer 3 of 4 keer gedurende 40 tot 50 seconden en daarna start hij zonder problemen en valt hij pas de volgende dag weer uit. Het maakt niet uit of ik hem maar een paar minuten gebruik of dat ik hem de hele dag gebruik. De storing is toegenomen, dat wil zeggen, voorheen had hij deze storing af en toe, maar nu is het bijna elke dag. Ik heb naar informatie gezocht en de meesten zijn het erover eens dat het een positiesensor voor de krukas is of zoiets, maar ik zou Ik zou graag willen weten of iemand dit is overkomen en hoe ze het hebben opgelost. Het is belangrijk om te weten dat de auto verder perfect rijdt en als hij eenmaal gestart is, doet niets het meer. Een paar jaar geleden heb ik een EML-scanner met een USB-poort voor mijn laptop gekocht. Kan ik die op dit moederbord aansluiten? Nogmaals, ik zou uw hulp op prijs stellen.