Zoek MDM

Bulletin

Problemen met de IAC-klep van een Chevy uit 2006

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #14507 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met de IAC-klep van een Chevy uit 2006
Hallo, ik nodig u uit om het forum www.comunidadchevy.com . We hebben daar veel berichten over het probleem dat u beschrijft. Een typisch defect van de IAC is dat de motor draait zonder te versnellen tot 2000 of meer toeren per minuut. U kunt ook zien dat de toeren bij stationair draaien dalen tot onder het minimum (800 toeren per minuut). Dit betekent dat de klep vuil is en blijft hangen, zowel open als gesloten. Als dit bij u niet het geval is, moet u de klep weggooien.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28724 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met de IAC-klep van een Chevy uit 2006
Juanito Pachito, hoe heb je het probleem met je auto opgelost? Mijn Chevy uit 2006 heeft hetzelfde probleem. De scanner geeft niets aan en de monteur zegt dat het een probleem met de transmissie is. Ik zou je feedback zeer op prijs stellen.
Met vriendelijke groet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28807 door handmatig-mechanisch
Brandt het motorstoringslampje in uw auto?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28831 door handmatig-mechanisch
Hoi Pineda87,
het begint allemaal wanneer de auto opwarmt, omdat de koelvloeistof verbruikt wordt (de ventilator slaat goed en op tijd aan). Dan begint de S te knipperen en gaat het motorstoringslampje branden, die beide blijven branden. Wanneer dit gebeurt, verliest de auto vermogen (hij accelereert niet meer goed in D).
Hij gebruikt een scanner, maar er zijn geen foutmeldingen.
Ik stel uw feedback zeer op prijs.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28832 door handmatig-mechanisch
Als de antivries verbruikt wordt, is er een probleem met het koelsysteem. Vervang de antivriesdop. Dit gaat vaak mis bij Chevys. Is uw auto oververhit?