Zoek MDM

Bulletin

Witte rook bij koude start

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30122 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Witte rook bij koude start
Wees voorzichtig met de opmerkingen vrienden, er is geen behoefte om onderling te discussiëren of te vechten, in de mechanica kan veel gebeuren, het feit dat we een fout of een symptoom dat hier wordt beschreven niet hebben hoeven verhelpen, is geen reden om te zeggen dat het onmogelijk is, alleen dat het ons niet is overkomen, bedenk ook dat een injector in slechte staat ook een soort witte rook veroorzaakt bij het comprimeren van alleen lucht, nou veel succes en laten we niet ruziën, want hier proberen we tips te geven om te helpen, veel succes en knuffels,

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden - 13 jaar en 6 maanden geleden #30192 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Witte rook bij koude start
Kimemec heeft gelijk, velen van ons zijn hier, als leerlingen, velen met een beetje kennis en velen met veel, maar we vinden de pagina leuk omdat motorstoringen in de mechanica vele oorzaken kunnen hebben. O, iemand zei dat er remvloeistof uit de uitlaat stroomde. Ik heb het niet gelezen of niemand heeft er commentaar op gegeven, maar ik ga mijn Windstar uit elkaar halen vanwege dit defect en als ik het vind, zal ik je het defect vertellen.
Laatst bewerkt: 13 jaar 6 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.