Hallo, hoe gaat het met je, karma. Kijk, dit is hoe ik de motor afstel. Het probleem is dat de auto koud niet start. Hij start nadat ik hem steeds heb gestart en ik hem één tand van de riem heb vertraagd en hij start. Maar als ik hem wil laten regelen, lijkt het alsof er geen brandstof de carburateur bereikt. Ik laat hem gewoon zoals hij is met de fabrieksinstellingen. Hij blijft werken, maar stationair draaien gaat het toerental op en neer. Ze zijn instabiel. Dit geldt voor brandstof, omdat hij niets wil weten over gas. Mijn vraag is hoe de auto een elektronische ontstekingsmodule heeft met een sensor op de kogel met vervroeging door watertemperatuur. De enige manier om vervroeging of vertraging te geven, is door middel van de riem. Het is niet zo dat de module zelf het probleem veroorzaakt, dat hij zelf vertraagt en vervroegt, dat dezelfde module faalt. Voor zover ik weet werkt hij of werkt hij niet, maar het kan gebeuren dat ik een storing presenteer vanwege de module zoals die ik heb beschreven. Dat is het defect. Hoe kan ik deze module testen om erachter te komen? Ik heb hem al bij drie huizen laten nakijken en uiteindelijk vertelden ze me dat de apparatuur die ze hebben niet bruikbaar is om de Siemens-module van deze carburateur te diagnosticeren. De motor is in orde, ik heb ook geen defecten gevonden die te maken hebben met luchtaanzuiging via het spruitstuk of anderszins. Het enige dat overblijft is het elektrische gedeelte, maar ik heb het nagekeken en ik heb niets vreemds gevonden. Ik ben benieuwd naar uw mening, wat adviseert u mij? Mijn excuses voor het vele schrijven, maar ik probeer u het probleem min of meer te laten begrijpen en bedankt voor uw snelle reactie. Met vriendelijke groet.