Zoek MDM

Bulletin

mijn auto start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #13648 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn auto start niet
[[left]HALLO VRIEND, ZOALS JE COLLEGA'S JE VERTELLEN, IS JE COMPRESSIE LAAG.
ALS JE VONK EN BRANDSTOF HEBT, IS HET WAARSCHIJNLIJKER DAT DE MOTOR NIET GESYNCHRONISEERD IS. CONTROLEER DE MOTORTIJD. ZORG ER OOK VOOR DAT
DE INJECTOREN CORRECT WERKEN.
SINDS TECLUIS[/left]

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #13731 door handmatig-mechanisch
Hallo: Vergeet het deksel niet en een hydraulische test is nooit een slecht idee. Als het zo oververhit raakt, kan het deksel beschadigd raken en daardoor is de druk in die cilinders laag. Ik hoop dat dit helpt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #13931 door handmatig-mechanisch
Allereerst groeten aan alle collega's. Bij elke goede diagnose moeten we stap voor stap de componenten en factoren doorlopen die van invloed zijn op het starten.
Zoals we allemaal weten, heeft een voertuig brandstof, vonk en compressie nodig om te starten.
Uitgaande van deze drie factoren, zegt u dat er benzine en vonk is, en met de gegevens die u verstrekt, is de compressie in de cilinders laag, maar voldoende om te starten. Vervolgens moeten we andere factoren controleren die hierop van invloed kunnen zijn.
Zoals controleren of de vonk voldoende is (blauw) en niet te laag; of de brandstofdruk correct is en niet te laag; of uw ontstekingsvolgorde correct is; of al uw injectoren pulseren in de betreffende cilinder en niet in een andere volgorde; of uw startmotor het benodigde toerental levert om voldoende impuls te genereren om de motor te starten. Want in de meeste van deze gevallen zijn het slechts minimale details die onopgemerkt blijven, maar belangrijk zijn voor een goede werking.
Ik hoop dat ik u kan helpen. Groeten.