Zoek MDM

Bulletin

centrale vergrendeling van Xsara I

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar en 9 maanden geleden #1205 door handmatig-mechanisch
Centraal vergrendelingssysteem voor Xsara I. Uitgegeven door manual-mecanica
Oké, hallo allemaal. Ik ben nieuw hier en ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik zit echt in de problemen. Het slot van de bestuurdersdeur is kapot en toen ik naar Citroën ging, vertelden ze me dat ze mijn slot niet meer hadden en dat ik het moest aanpassen om het te laten passen op een slot van een Xsara 2. De aansluiting is anders. Ik ben naar een autosloperij gegaan en heb daar een slot van een Xsara 2 gehaald met de juiste aansluiting om het aan te sluiten. Alle draadkleuren zijn bijna hetzelfde, behalve de groene. Ik heb het slot aangesloten, maar het veert terug en blijft openstaan. Ze zeiden dat ik een draad moet loskoppelen. Weet iemand welke dat is? Of hoe ik ze moet aansluiten? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar en 9 maanden geleden #1208 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Centrale vergrendeling van de Xsara I
Ik heb geen idee, man. Probeer in ieder geval de draden één voor één los te koppelen en kijk wat er gebeurt, of vraag bij Citroën of een monteur de aanpassing aan je kan uitleggen.

Ik zal kijken of ik met een vriend van me kan praten die bij Peugeot werkt (ze delen praktisch alle onderdelen en bedradingsschema's), maar... IK BELOOF NIETS.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar en 9 maanden geleden #1223 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Centrale vergrendeling van de Xsara I
Ja, ja, je moet in elk gaatje van dat ding blazen tot het fluit speelt... Wauw, wat ben ik slim! dacht de ezel. Oké,

Megabeat, leg hem eens met een onweerlegbare en wetenschappelijke reden uit waarom een ​​slot stuitert als je het probeert te sluiten.

Na een tijdje, ik heb het tegen jou, "Blata," zul je beseffen dat je een slot nodig hebt van een Xsara zoals die van jou, niet van een buitenaardse auto.

Ben je soms op zoek naar een auto die totaal anders is dan die van jou om je auto te repareren?
Hmm...

God, geef me een hoofd zodat ik haar heb, want mijn ledematen zijn al te klein om na te denken...

Zoals altijd is mijn mening hetzelfde: GA NAAR EEN WERKPLAATS!

MAN, IK KAN NIET ZWEMMEN, IK GEEF HET TOE, EN WAT IK DOE IS UIT DE BUURT VAN HET ZWEMBAD BLIJVEN.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #25023 door handmatig-mechanisch
De groene draad is de draad van de deursensor