Zoek MDM

Bulletin

centrale vergrendeling van xsara I

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar 4 maanden geleden #1205 door handmatig-mechanisch
centrale vergrendeling van xsara I Gepubliceerd door manual-mecanica
GROETEN AAN ALLEN IK BEN NIEUW LATEN WE EENS KIJKEN OF JE MIJ EEN HANDJE KUNT HELPEN WANT IK BEN WANHOPIG DAT MIJN SLOT AAN DE BESTUURDERSKANT KAPOT IS EN ALS IK NAAR CITROEN GA ZEGGEN ZE DAT MIJN SLOT ER NIET MEER IS EN DAT ER EEN WIJZIGING MOET WORDEN GEMAAKT OM DEZE VAN DE XSARA 2 TE PLAATSEN DE AANSLUITING IS ANDERS IK GA NAAR DE SLOOPSTORM EN HAAL ER EEN VAN EEN XSARA 2 MET DE AANSLUITING OM DEZE TE PLEKKEN ALLE KLEUREN VAN DE KABELS ZIJN BIJNA HETZELFDE BEHALVE DE GROENE IK PLAATS DEZE EN HET SLOT STUIT EN BLIJFT OPEN VAN WAT ZE ME HEBBEN VERTELD DAT ER EEN KABEL MOET WORDEN GEANNULEERD KUNT U MIJ VERTELLEN WELKE HET IS? OF HOE MOET IK ZE PLAATSEN :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar 4 maanden geleden #1208 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: xsara I centrale vergrendeling
Geen idee, man. Probeer in ieder geval de kabels één voor één los te halen en kijk wat er gebeurt, of vraag een Citroën-monteur of hij de modificatie aan je kan uitleggen.

Hoe dan ook, ik zal kijken of ik met een vriend van me kan praten die bij Peugeot werkt (zij delen vrijwel alle componenten en bedradingsschema's), maar... IK BELOOF NIETS.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar 4 maanden geleden #1223 door handmatig-mechanisch
ja ja je blaast in elk van de gaten in dat apparaat totdat het de fluit bespeelt.... Wauw, wat ben ik slim! dacht de ezel.

kom op megabeat leg hem met een onverbiddelijke en wetenschappelijke reden uit waarom een slot stuitert als je het probeert te sluiten.

na een tijdje kom ik bij je "blata" je zult beseffen dat waar je naar moet zoeken het slot van een xsara is zoals die van jou, niet zoals die op een alien auto.

ben je op zoek naar een auto die onverschillig is voor die van jou om je auto te repareren op de sloop?
eh....

God geef me een hoofd om haar te hebben want als ik denk dat ik mijn ledematen al schaduw......

Zoals altijd is mijn mening hetzelfde, GA NAAR EEN WERKPLAATS!!!!!!!!

MAN, IK KAN NIET ZWEMMEN, IK GEEF HET TOE EN HET ENIGE DAT IK DOE IS WEGBLIJVEN BIJ DE RAND VAN HET ZWEMBAD.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25023 door handmatig-mechanisch
De groene is de draad van de deursensor.