Zoek MDM

Bulletin

Het is duidelijk: "het is alleen voor professionals"

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar en 5 maanden geleden #1188 door handmatig-mechanisch
Het is duidelijk "alleen voor professionals" Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een probleem met een Vito 108 2.2 cdi blootgelegd en niemand reageert of weet het niet. Het probleem is al opgelost. Het bleek dat hij gewoon niet goed startte (het duurde lang). Ik heb hier mensen gezien die er erg deskundig uitzien. Ik wacht hun conclusies af. Het probleem is al opgelost, maar als professional die zich dag in dag uit het hoofd breekt op zoek naar fouten en probeert die op te lossen, denk ik dat ik mijn best doe. Ik hoop dat u uw conclusies deelt. Als het waar is dat er zulke professionals op dit forum zijn, hoop ik dat iemand iets dichter bij dit probleem kan komen, wat een kleine aanwijzing kan geven (het is meestal een logische fout in deze elektronische injectiesystemen).

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar 4 maanden geleden #1191 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Het is duidelijk "alleen voor professionals".
Hoi, ik heb je probleem gelezen, maar... je probleem is een auto die bij je garage staat, en ik neem aan dat het sneller opgelost moet worden dan het ons kost om hier te reageren.

Toen ik het las, was de eerste gedachte die bij me opkwam dat de injectierail druk verliest, en na lang aandringen laadt de pomp die weer op.

Ik zou het zo maar aan de drukregelaar van de pomp wijten.

Let op: ik heb nog geen gelegenheid gehad om een CDI te repareren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar 4 maanden geleden #1195 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Het is duidelijk "alleen voor professionals".
Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee als ik het niet zie. Het zou de helling kunnen zijn, het zou een motorfasesensor kunnen zijn... het zou gewoon een luchtinlaat kunnen zijn.

Het zou van alles kunnen zijn, maar ik zeg liever niet het eerste wat in me opkomt als ik geen idee heb.

Sorry.