Hallo, mijn naam is smariano, ik ben hier nieuw en ik wil je graag vertellen over het probleem dat ik heb, om te kijken of iemand me kan vertellen wat het zou kunnen zijn...
het probleem is dat de Clio uit zichzelf accelereert, maar niet altijd. Als hij koud is, start hij perfect en loopt hij ook lange tijd zo. Het probleem is dat als ik hem stop en hem even laat staan, en ik hem dan weer wil starten, hij accelereert tot bijna 3000 toeren per minuut. Ik heb de lambdasonde en de stappenmotor al vervangen en ik heb de gasklephuis schoongemaakt met contactreiniger. Ik weet niet wat het nog meer zou kunnen zijn haha... tenzij het door het gas komt... dat hij de computer iets verkeerds vertelt. Voor zover ik weet heeft hij geen lambdasonde-emulator, alleen een relais. Als we de computer resetten, loopt hij een tijdje prima en dan valt hij uit... als we de lambdasonde vervangen, hetzelfde... er zit ook een nieuwe brandstofpomp in... alle onderdelen die ik heb vervangen zijn van Bosch,

dus ik weet niet wat ik verder moet doen en ik ben serieus... Ik denk erover om de vuilnisbak er bovenop te zetten en hem te verkopen... helpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
Bedankt en groeten!!!