Zoek MDM

Bulletin

KIA SORENTO 2006 D4CB-MOTOR Handleiding

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11274 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: KIA SORENTO 2006 D4CB ENGINE Manual
Als een Sorento verbrandingsproblemen heeft, komt dat meestal door het loslaten van de interne beschermlaag van de brandstoftank. Dit probleem heeft Kia vanaf de modellen uit 2005 opgelost.

Als u de handleiding al heeft, kunt u die dan naar mij sturen? Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 dag geleden #16152 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: KIA SORENTO 2006 D4CB ENGINE Manual
Hoi Simon, hoe heb je het probleem uiteindelijk opgelost? Ik heb een soortgelijk probleem

. Groeten,

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 dag geleden #16153 door handmatig-mechanisch
Ik heb een auto uit 2006 en ik heb de tank laten schoonmaken. Na 4 dagen stopte de auto en wilde hij niet meer starten. Ziet u wat het is?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #16186 door handmatig-mechanisch
Ik heb een Hyundai Starex uit 2004 met een D4CB-motor, dezelfde als de 2.5 CRDi van de Sorrento. Ik heb hem laten repareren omdat hij na een cilinderkopreparatie bij een andere garage geen compressie meer had en ze hem niet konden starten. Ik heb de reservoirs afgetapt en gecontroleerd of er oliedruk in het systeem zit, maar als ik de nokkenasketting monteer volgens de markeringen op de ketting, blokkeert de motor en draait hij niet. Ik neem aan dat er een andere manier is om hem te synchroniseren. Als iemand me kan helpen of als iemand het werkplaatshandboek voor deze motor heeft, zou ik dat zeer op prijs stellen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #17632 door handmatig-mechanisch
HALLO; Ik heb dringend de reparatiehandleiding voor de KIA MOTOR D4CB 2.5 CRDI nodig. Ik heb hem al gedemonteerd om hem te repareren.