Zoek MDM

Bulletin

Mijn Sentra uit 2004 heeft een lange starttijd nodig...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar en 5 maanden geleden #1101 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn Sentra uit 2004 start langzaam...
Joker, er is niets om je voor te vergeven, want wat je zegt, afgezien van het feit dat het logisch is, klopt min of meer in de manier waarop je naar fouten zoekt.

Het probleem ontstaat doordat Traller, die net als ik een professional is, een verdeler (ontstekingsverdeler) verwart met een carburateur, nou... dat klopt niet helemaal.

Een ander punt om op te letten, en ik denk dat het dichter bij de fout ligt, zijn de motortemperatuursensoren, of de aanwezigheid van brandstofbellen in het inspuitspruitstuk, zoals je zegt (of de injectorhelling voor degenen hier). Als de brandstof opwarmt, kookt hij. Dit komt ofwel doordat de inspuitdrukregelaar niet werkt, ofwel doordat de brandstofpomp druk verliest wanneer je de auto stilzet. Als de brandstof koud is, blijft de brandstof drukloos in de leiding, maar als hij warm is, vormen zich bellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar en 5 maanden geleden #1105 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn Sentra uit 2004 start langzaam...
Hahaha,

oké, ik snap het.

Je uitleg is best goed

. Ik ben op de zaken vooruitgelopen, niet omdat ik niet weet wat een carburateur is, maar omdat ik de neiging heb de klant niet te geloven. Ik luister alleen naar de specifieke details van het defect, niet naar het verhaal dat ze me vertellen.

Desalniettemin, mijn excuses dat ik op de zaken vooruitloop.

We weten waar we het over hebben als we "dealer" zeggen, maar... hoe zit het met het publiek?
Weten zij waar het publiek het over heeft?

Met vriendelijke groet, megabite.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar en 5 maanden geleden #1107 door handmatig-mechanisch
Het punt is dat ik hier in Spanje heftruckmonteur ben, geen automonteur (voor het geval er twijfels zijn) en ik heb aangegeven hoe ik dat weet.
Met vriendelijke groet.