Zoek MDM

Bulletin

Werkplaatshandboek voor Gran Vitara XL7, V6 type H27A

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 10 uur geleden #38671 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Werkplaatshandboek voor de Gran Vitara XL7, V6 type H27A
Hallo goed... :cheer: Ik ben ook erg geïnteresseerd in deze servicehandleiding. Kunt u deze naar mijn e-mailadres sturen? . Bedankt :)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #39302 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Werkplaatshandboek voor de Gran Vitara XL7, V6 type H27A
Hallo allemaal! Dit forum is erg nuttig! Ik heb net een V6 Grand Vitara uit 2006 gekocht en ik ben geïnteresseerd in de handleiding. Als je die zou kunnen geven, zou ik dat erg op prijs stellen. Het bericht gaat over de XL-7, maar mijn onwetendheid doet me vermoeden dat het dezelfde motor zou kunnen zijn, haha. Alvast bedankt.

mail:

Groeten uit Costa Rica!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden - 12 jaar en 2 maanden geleden #43186 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Werkplaatshandboek voor de Gran Vitara XL7, V6 type H27A
[ :cheer: Hallo allemaal, ik kom uit Venezuela. Ik heb een probleem dat geen van de monteurs wil oplossen vanwege een gebrek aan kennis van het model van mijn truck. Het is een Suzuki Grand Vitara uit 2008 met een 2.7-motor. De H27A is geen XL7, want die heeft een 2.5-motor. Daarom zou ik graag informatie willen over de voorste transmissie en de tussenbak, aangezien het vermoeden bestaat dat een van die twee onderdelen defect is. Als u de handleiding heeft, zou ik die op prijs stellen, aangezien ik wel verstand van mechanica heb, maar ik durf hem niet uit elkaar te halen zonder een stevige basis. En ik kan de handleiding niet vinden. Allereerst, bedankt. Ik stuur u mijn e-mailadres.
Laatst bewerkt: 12 jaar 2 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #43983 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Werkplaatshandboek voor de Gran Vitara XL7, V6 type H27A
Goedemorgen allemaal! Ik ben op zoek naar het werkplaatshandboek voor een Suzuki XL7 uit 2002, 2700cc, 6-cilinder, benzine, 4x2. Bij voorbaat dank voor uw hulp.
Mail:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
7 jaar en 4 maanden geleden #53208 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik ben Juan Jose en ik schrijf vanuit Chili. Ik ben ook geïnteresseerd in deze handleiding (Gran Vitara 2.7 V6, H27A), aangezien we hier in onze werkplaats een van die motoren aan het tunen zijn. Hier is mijn e-mailadres:

alvast bedankt