Zoek MDM

Bulletin

Werkplaatshandboek voor Gran Vitara XL7, V6 type H27A

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #33905 door handmatig-mechanisch
Ik heb dringend deze handleiding nodig om de distributieketting te vervangen. Dank u wel.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #33920 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Werkplaatshandboek voor de Gran Vitara XL7, V6 type H27A
Ik kan je de informatie daarover geven, maar ik heb wel de carrosserieserie, het bouwjaar en de motorinhoud nodig. Ik haal de informatie uit een autoprogramma; het is in het Engels, maar het is erg praktisch. Waar ik werk is het erg praktisch.

Maar ik zou ook graag willen weten of je me kunt helpen met het volgende:

Beste en gewaardeerde lezers, ik heb iemand nodig die me de onderdelen en werkplaatshandleiding kan geven, indien mogelijk, voor de BobCat S185 Turbo Series 525015559 schranklader. Op het volgende adres is er een link waar je de omslag van genoemde handleidingen in meer detail kunt bekijken:

truck-expert.net/Bobcat-S175-and-S185-Turbo_1046.html

En ik heb ook een aantal handleidingen nodig voor de Caterpillar 320CL, 320D en 320B graafmachines.

Ik hoop dat we elkaar kunnen helpen, dat is het idee hierachter.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #33930 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Werkplaatshandboek voor de Gran Vitara XL7, V6 type H27A
Hoi Murillo, wat betreft de cilinderinhoud: die is 2,7 liter, vandaar het H27A-type. Het is een model uit 2006. Er is nog een V6-motor die in andere Gran Vitara XL-7-modellen wordt gebruikt, het H25A-type, met een cilinderinhoud van 2,5 liter. Ik begrijp dat de vervangingsset voor de distributieketting voor beide motoren hetzelfde is. Wat betreft je verzoeken: ik zal de sets die ik heb bekijken. Als ik er een heb, stuur ik hem je natuurlijk toe via het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Ik ben het helemaal eens met je laatste opmerking; dat is waar het allemaal om draait: elkaar helpen. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #34550 door handmatig-mechanisch
Ik hoop dat je ze hebt ontvangen. Groeten of stuur me je e-mails, dan kan ik ze versturen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden - 13 jaar en 5 maanden geleden #34573 door handmatig-mechanisch
Hallo! Wat bedoel je met "Ik hoop dat het is aangekomen"? Hoe dan ook, hier is mijn e-mail:
Alvast bedankt.
Ik heb verschillende werkplaats- en onderdelenhandleidingen, maar de lijst is te lang om hier te vermelden. Als je iets nodig hebt, laat het me dan weten. Laat me gerust je e-mailadres achter, dan stuur ik je een lijst met wat ik tot nu toe heb. Met vriendelijke groet.
Laatst bewerkt: 13 jaar 5 maanden geleden door .