Zoek MDM

Bulletin

Werkplaatshandboek voor de Toyota Hilux SRV 2004 3.0D

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #22974 door handmatig-mechanisch
Beste allemaal, ik zou het zeer op prijs stellen als iemand me zou kunnen helpen bij het vinden van het werkplaats- of onderhoudshandboek voor een Toyota Hilux diesel uit 2004 met een 3000cc-motor. Ik heb overal op deze site en op Google gezocht, maar nog niets gevonden. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #23077 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Toyota Hilux SRV 2004 3.0D Werkplaatshandboek
Hallo. Probeer www.toyota-tech.eu/ eens.
Het is een abonnementsdienst, maar biedt verschillende opties en kan wellicht nuttig zijn.
Groeten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #23489 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Toyota Hilux SRV 2004 3.0D Werkplaatshandboek

JEPTOR schreef: Hallo. Probeer www.toyota-tech.eu/
. Het is een abonnementsdienst, maar biedt verschillende opties en kan nuttig zijn.
Groeten

Geachte heer/mevrouw, ik heb de link gecontroleerd, maar deze werkte niet. Ik heb het werkplaatshandboek voor de MK pick-up truck nog steeds niet kunnen vinden. Alvast bedankt voor uw hulp.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #23509 door handmatig-mechanisch
Hallo, sorry, ik denk dat het probleem is dat het alleen in Europa werkt (ik zag net uw nationaliteit).
Ik stuur een bijlage mee waarin wordt uitgelegd hoe u de modelcode van het voertuig kunt vinden (dit is niet het chassisnummer).

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #23515 door handmatig-mechanisch

JEPTOR schreef: Hallo, sorry, ik denk dat het probleem is dat het alleen voor Europa werkt (ik zag net je nationaliteit).
Ik stuur een bijlage mee waarin wordt uitgelegd hoe je de voertuigmodelcode kunt vinden (het is niet het chassisnummer).

Bijlage? Kunt u die naar mijn e-mailadres sturen?
Alstublieft... alvast bedankt...