Zoek MDM

Bulletin

Opel Astra 1.7 CDTI 100 pk werkplaatshandboek

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden - 15 jaar 2 maanden geleden #15356 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Opel Astra 1.7 CDTI 100 pk werkplaatshandboek
Hallo, ik zie dat je de handleiding hebt, ik wil hem graag hebben. Zou je hem me kunnen sturen als het niet te veel moeite is? Ik laat je mijn e-mailadres achter voor het geval je hem naar me wilt sturen.
MET DE BESTE GROETEN
Laatste editie: 15 jaar 2 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden - 15 jaar 2 maanden geleden #15357 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Opel Astra 1.7 CDTI 100 pk werkplaatshandboek
Hallo, ik zie dat je de handleiding hebt, ik wil hem graag hebben. Zou je hem me kunnen sturen als het niet te veel moeite is? Ik laat je mijn e-mailadres achter voor het geval je hem naar me wilt sturen.
MET DE BESTE GROETEN;)
Laatste editie: 15 jaar 2 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16133 door handmatig-mechanisch
Hallo, zou iemand mij de werkplaatshandleiding van de Opel Astra kunnen sturen? Ik zou u eeuwig dankbaar zijn. Alvast bedankt. :woohoo:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden - 15 jaar 1 maand geleden #16135 door handmatig-mechanisch
juankivanhelsing schreef:

Hallo, zou iemand mij de werkplaatshandleiding van de Opel Astra kunnen sturen? Ik zou u eeuwig dankbaar zijn. Alvast bedankt. :woohoo:

Sorry, ik ben helemaal gek geworden. Zoek op Google naar "Opel Astra 1.7 CDTI 100 pk Werkplaatshandboek" en klik op de tweede link om het te downloaden. Ik hoop dat het helpt. Met vriendelijke groet. ;)
Laatst bewerkt: 15 jaar 1 maand geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16195 door handmatig-mechanisch
ontzettend bedankt