Zoek MDM

Bulletin

Opel Astra 1.7 CDTI 100 pk werkplaatshandboek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden - 15 jaar en 4 maanden geleden #15356 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Opel Astra 1.7 CDTI 100 pk werkplaatshandboek
Hallo, ik zie dat je de handleiding hebt. Ik zou hem ook graag willen hebben. Zou je hem me kunnen toesturen? Hier is mijn e-mailadres, mocht je dat willen.
Groetjes!
Laatst bewerkt: 15 jaar en 4 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden - 15 jaar en 4 maanden geleden #15357 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Opel Astra 1.7 CDTI 100 pk werkplaatshandboek
Hallo, ik zie dat je de handleiding hebt. Ik zou hem ook graag willen hebben. Zou je hem me kunnen toesturen? Hier is mijn e-mailadres, mocht je dat willen.
Groetjes!;)
Laatst bewerkt: 15 jaar en 4 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #16133 door handmatig-mechanisch
Hallo, zou iemand mij misschien het werkplaatshandboek voor de Opel Astra kunnen toesturen? Ik zou u eeuwig dankbaar zijn. Dank u wel :woohoo:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden - 15 jaar en 3 maanden geleden #16135 door handmatig-mechanisch
juankivanhelsing schreef:

Hallo, zou iemand mij misschien het werkplaatshandboek voor de Opel Astra kunnen toesturen? Ik zou u eeuwig dankbaar zijn. Dank u wel :woohoo:

Sorry, ik was even afgeleid. Zoek gewoon op Google naar "Opel Astra 1.7 CDTI 100 pk werkplaatshandboek" en klik op de tweede link om het te downloaden. Ik hoop dat dat helpt. Groetjes ;)
Laatst bewerkt: 15 jaar en 3 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #16195 door handmatig-mechanisch
ontzettend bedankt