Zoek MDM

Bulletin

Opel Astra 1.7 CDTI 100 pk werkplaatshandboek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden - 14 jaar en 5 maanden geleden #23972 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Opel Astra 1.7 CDTI 100 pk werkplaatshandboek
Hallo, zou u mij een exemplaar kunnen sturen? Ik ben al een tijdje op zoek naar die moeilijk te vinden werkplaatshandleiding voor de Opel Meriva Enjoy 1.7 CDTI uit 2005.
Ik denk dat ik mijn e-mailadres niet mag plaatsen, dus ik weet niet zeker hoe u het mij zou kunnen toesturen.
Ik moet de EGR-klep verwijderen en ik zou graag de stappen willen zien.

Alvast bedankt, Carmelo Palmés
Laatst bewerkt: 14 jaar en 5 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #23973 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Opel Astra 1.7 CDTI 100 pk werkplaatshandboek

CarmeloP schreef: Hallo, zou u mij een exemplaar kunnen sturen? Ik ben namelijk al een tijdje op zoek naar die moeilijk te vinden werkplaatshandleiding voor de Opel Meriva Enjoy 1.7 CDTI uit 2005.
Ik denk dat ik mijn e-mailadres niet mag plaatsen, dus ik weet niet hoe u het mij zou kunnen toesturen.
Ik moet de EGR-klep verwijderen en ik zou graag de stappen willen zien.

Alvast bedankt, Carmelo Palmés

Het exemplaar dat ik heb is voor een Opel Astra 1.7 CDTI diesel uit 2004; ik weet niet of het compatibel is met de Meriva. Je kunt het downloaden via Google door te zoeken op "Opel Astra 1.7 CDTI 100 pk werkplaatshandboek" en je vindt links waar je het kunt downloaden. Probeer ook eens te zoeken op "Opel Meriva" om te zien of je iets vindt. Ik heb het bestand voor de Astra toegevoegd; laat me weten of je het ontvangt. Groeten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden - 14 jaar en 4 maanden geleden #25315 door handmatig-mechanisch
Laten we eens kijken of het omhoog gaat, het neemt wel wat ruimte in beslag...
Laatst bewerkt: 14 jaar 4 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #25323 door handmatig-mechanisch

alvaro74861 schreef: Laten we eens kijken of het uploadt, het neemt wel wat ruimte in beslag...

Hartelijk dank voor de handleiding...Met vriendelijke groeten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #36135 door handmatig-mechanisch
Hé vriend, heb je de handleiding nog ergens liggen? Mijn vriendin heeft er net eentje uitgespeeld en die zou echt geweldig zijn! Groetjes!