Zoek MDM

Bulletin

Opel Astra 1.7 CDTI 100 pk werkplaatshandboek

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden - 14 jaar en 3 maanden geleden #23972 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Opel Astra 1.7 CDTI 100 pk werkplaatshandboek
Hallo, zou u mij een kopie kunnen sturen, want ik ben op zoek naar die verdomde werkplaatshandleiding voor de Opel Meriva Enjoy 1.7 CDTI uit 2005.
Ik denk niet dat ik de e-mail kan uploaden, dus ik weet niet hoe u hem naar mij kunt sturen.
Ik moet de EGR demonteren en ik zou graag de stappen zien.

Bedankt, Carmelo Palmés
Laatst bewerkt: 14 jaar 3 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23973 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Opel Astra 1.7 CDTI 100 pk werkplaatshandboek

CarmeloP schreef: Hallo, zou je me alsjeblieft een kopie kunnen sturen, want ik ben op zoek naar die verdomde werkplaatshandleiding voor de Opel Meriva Enjoy 1.7 CDTI uit 2005.
Ik denk niet dat ik de e-mail kan uploaden, dus ik weet niet hoe je hem naar me kunt sturen.
Ik moet de EGR demonteren en ik wil de stappen zien.

Bedankt, Carmelo Palmés

De versie die ik heb is van een Astra 1.7 CDTI diesel uit 2004. Ik weet niet of hij ook voor de Meriva werkt. Je kunt hem downloaden via Google door "Opel Astra 1.7 CDTI 100 pk werkplaatshandboek" in te typen. Daar vind je een link om hem te downloaden. Probeer "Opel Meriva" in te typen en kijk of er iets verschijnt. Ik heb het Astra-bestand toegevoegd. Laat me weten of het werkt. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden - 14 jaar en 2 maanden geleden #25315 door handmatig-mechanisch
Laten we eens kijken of hij omhoog gaat. Hij neemt een beetje ruimte in beslag...
Laatst bewerkt: 14 jaar 2 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25323 door handmatig-mechanisch

alvaro74861 schreef: Laten we eens kijken of hij omhoog gaat, hij neemt wel wat ruimte in beslag...

Hartelijk dank voor de handleiding...Met vriendelijke groet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #36135 door handmatig-mechanisch
Hoi Figure, heb je de handleiding nog? Mijn vriendin heeft er een gekregen en dat zou fantastisch zijn, groetjes!!!