Zoek MDM

Bulletin

IK KAN DE HANDLEIDING VAN DE FIAT SIENA-PALIO NIET OPENEN

Verder
16 jaar 2 maanden geleden #8235 volgens werkplaatshandboek
Reactie op werkplaatshandboek over het onderwerp Re: IK KAN DE FIAT SIENA-PALIO HANDLEIDING NIET OPENEN
Als u Nero hebt geïnstalleerd, hoeft u alleen maar te dubbelklikken op het bestand. Nero wordt dan geopend met de juiste opnameoptie. Dat is duidelijk niet de optie die u hebt gekozen, aangezien deze alleen wordt gebruikt voor cd's van besturingssystemen die een zelfinstallatie vereisen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #8236 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: IK KAN DE FIAT SIENA-PALIO HANDLEIDING NIET OPENEN
:woohoo: HARTELIJK BEDANKT VOOR HET ANTWOORD, IK KON HET MET NERO BRANDEN EN NU GAAT HET PERFECT OP. HET PROBLEEM ZIT IN DE HANDLEIDING DIE IK HAD GEDOWNLOAD MET DE ARES:S, EN DAT KON NIET...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #8242 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: IK KAN DE FIAT SIENA-PALIO HANDLEIDING NIET OPENEN
Hallo Aitor! Ik heb alleen Nero Express geïnstalleerd en ik open het bestand met ACDSee, maar ik kan het niet openen zoals ik al zei. Je stelde voor om het met Nero ImageDrive te openen. Ik ga proberen dat programma te downloaden, zodat ik het bestand kan openen.;)
Gefeliciteerd, je reacties zijn erg snel en effectief! Met vriendelijke groet!

Verder
16 jaar 2 maanden geleden #8254 volgens werkplaatshandboek
Reactie op werkplaatshandboek over het onderwerp Re: IK KAN DE FIAT SIENA-PALIO HANDLEIDING NIET OPENEN
Nero Express heeft een optie genaamd "project image of copy". Deze optie kunt u kiezen. Vervolgens kiest u "disk image of gebrand project" en selecteert u het . iso-bestand.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #8281 door handmatig-mechanisch
Hallo weer hehe, wanneer ik het bestand uitpak met Win rar krijg ik geen enkel bestand met de extensie . iso. Er worden twee bestanden geopend: één is degene die opent met acdsee (om afbeeldingen te bekijken) en de andere is toptutoriales.com (notebooks). Wat doe ik verkeerd?