Zoek MDM

Bulletin

IK KAN DE HANDLEIDING VAN DE FIAT SIENA-PALIO NIET OPENEN

Verder
16 jaar 2 maanden geleden #8284 volgens werkplaatshandboek
Reactie op werkplaatshandboek over het onderwerp Re: IK KAN DE FIAT SIENA-PALIO HANDLEIDING NIET OPENEN
Je hebt simpelweg de extensie .iso aan ACDSee toegewezen. Extensies die aan programma's zijn toegewezen, verbergen zich vaak automatisch en verschijnen niet. Waarom volg je niet de instructies die ik je gaf in plaats van je af te vragen of het een extensie heeft? Je zult zien dat het perfect werkt als je dat doet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #8306 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: IK KAN DE FIAT SIENA-PALIO HANDLEIDING NIET OPENEN
Alles is nu in orde! Ik heb het ISO-bestand kunnen openen en de handleiding is nu zichtbaar. Heel erg bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #8339 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: IK KAN DE FIAT SIENA-PALIO HANDLEIDING NIET OPENEN
marmer schreef:

Alles is nu in orde! Ik heb het ISO-bestand kunnen openen en de handleiding is nu zichtbaar. Heel erg bedankt.

Hallo hoe is het?
Alsjeblieft, ik kan het niet downloaden. Ik heb de stappen gelezen, maar het lukt me niet.

wat doe ik verkeerd

groeten...:S

Verder
16 jaar 1 maand geleden #8395 volgens werkplaatshandboek
Reactie op werkplaatshandboek over het onderwerp Re: IK KAN DE FIAT SIENA-PALIO HANDLEIDING NIET OPENEN
Waarschijnlijk niets. Er zijn landen, vooral in Zuid-Amerika, waarvan de internetproviders een zeer slechte verbinding met Europa hebben, waardoor het downloaden van het bestand wordt onderbroken. Om u een idee te geven van hoe downloads zouden moeten verlopen bij verbindingen boven de 3 Mbps: u zou moeten downloaden met een snelheid van ongeveer 250 KB/s. Het enige wat u hoeft te doen, is uw browsercache wissen en het bestand opnieuw proberen te downloaden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #8401 door handmatig-mechanisch
Hallo, hartelijk dank voor je reactie...
Ik ben in Argentinië, Buenos Aires. Het moet wel zijn wat je zegt, want ik blijf het downloaden, maar het lukt me niet. Ik kan het niet openen.
Hoe dan ook, hartelijk dank...

Met vriendelijke groet...