Zoek MDM

Bulletin

IK KAN DE HANDLEIDING VAN DE FIAT SIENA-PALIO NIET OPENEN

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #8200 door handmatig-mechanisch
IK HEB DE HANDLEIDING VAN DE FIAT SIENAY PALIO GEDOWNLOAD, MAAR IK KAN HEM NIET OPENEN. WEET IEMAND WAT HET PROBLEEM IS MET DEZE HANDLEIDING?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

Verder
16 jaar 2 maanden geleden #8213 volgens werkplaatshandboek
Reactie op werkplaatshandboek over het onderwerp Re: IK KAN DE FIAT SIENA-PALIO HANDLEIDING NIET OPENEN
De bestandsgrootte is 139.698.230 bytes. Controleer of dit klopt. Zo niet, wis dan de cache van uw browser en probeer het opnieuw te downloaden. Als de bestandsgrootte klopt, kan het bestand worden uitgepakt met WinRAR en wordt het weergegeven als een .ISO-bestand dat met Nero of een vergelijkbaar programma op cd moet worden gebrand.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #8215 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: IK KAN DE FIAT SIENA-PALIO HANDLEIDING NIET OPENEN
De downloadgrootte klopt!!!! Om het uit te pakken heb ik het met Winrar gedaan, maar ik krijg een tutorial en de image reader opent;) het iso-bestand niet.
Het probleem is dat ik niet weet waarom ik het op een cd moet branden. Bedankt voor je hulp en laten we eens kijken wat we kunnen doen!

Ik heb een probleem met mijn Fiat Siena. Ik voel de trillingen in de tractie wanneer ik het toerental bij elke versnelling verhoog. Een monteur heeft de linker triceps voor me vervangen, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem. De banden balanceren en uitlijnen gaat een dag mee!! Ik denk, afgaande op de vragen, dat het de lagers (kogellagers) van de homokineet of de homokineet zelf zouden kunnen zijn, of ook problemen met de koppeling. Als iemand hier meer over weet, zou ik het op prijs stellen als je me zou kunnen helpen ;)

Verder
16 jaar 2 maanden geleden #8220 volgens werkplaatshandboek
Reactie op werkplaatshandboek over het onderwerp Re: IK KAN DE FIAT SIENA-PALIO HANDLEIDING NIET OPENEN
U moet het op een CD branden omdat het een CD-imagebestand is. U kunt het echter ook als virtueel schijfstation koppelen met het programma Nero ImageDrive of het programma UltraISO.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #8233 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: IK KAN DE FIAT SIENA-PALIO HANDLEIDING NIET OPENEN
Hallo en goedemorgen,
hetzelfde gebeurt mij met de meertalige handleiding van de BMW R1200GS, maar ik heb geprobeerd deze te branden met Nero, met behulp van de opstartbare cd-optie, maar het lukte niet. Aan het einde van het proces kreeg ik een foutmelding.
Is er een stapsgewijze handleiding voor hoe je dit moet doen?

Met vriendelijke groet;);)