Zoek MDM

Bulletin

Suzuki GS 500 motorfiets

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 9 maanden geleden #51861 door handmatig-mechanisch
Suzuki GS 500 Motorfiets Gepubliceerd door manual-mecanica
Voor snelheidsliefhebbers, en vooral voor motorliefhebbers, staat het merk Suzuki synoniem voor kwaliteit en een garantie voor goed design en duurzaamheid. Met meer dan 50 jaar ervaring in de markt breidt Suzuki zich voortdurend uit en maakt het zijn intrede in de automarkt. Deze keer bespreken we de voordelen van de Suzuki GS500 F uit 2005, zodat u deze kunt overwegen als u overweegt deze motorfiets uit de Touring-lijn te kopen, die volledig door Suzuki wordt ondersteund:

De S500 F heeft een cilinderinhoud van 489,0 cc. Hij biedt precies de juiste hoeveelheid brandstof, maar is niet te klein. Hij levert voldoende vermogen om te voelen alsof je vliegt, zonder te zwaar te zijn zoals de Touring-motoren van andere merken. Hij heeft een vermogen van 39 kW (52 pk) en draait bij 9200 tpm.

De viertaktmotor levert het benodigde vermogen onder alle omstandigheden, gecombineerd met twee cilinders die dit vermogen en brandstofverbruik in evenwicht houden. Hij heeft een hoogwaardige 34 mm BSR-carburateur die voorkomt dat de motor afslaat, startproblemen veroorzaakt of die vervelende witte rook uitstoot.

De GS 500 F is voorzien van elektronische CDI-ontsteking, die slijtage door het ontbreken van een nokkenas voorkomt en mechanische onderdelen zoals contactpunten die geopend en gesloten moeten worden overbodig maakt. De meervoudige platenkoppeling, ondergedompeld in een oliebad, zorgt ervoor dat de GS 500 F de door wrijving gegenereerde warmte absorbeert en vervolgens over meerdere schijven verdeelt.

Het twin-spar aluminium frame, speciaal door Suzuki ontwikkeld voor sportmotoren, was een revolutie in de industrie en de markt. Het geeft de motor extreme stijfheid en is tegelijkertijd volledig lichtgewicht, waardoor de motor aanzienlijk wordt beschermd zonder deze te verzwaren. De motor is voorzien van schijfremmen voor en achter, die zorgen voor een gecontroleerdere, minder harde remwerking, het vervangen van remblokken vergemakkelijken en de remtemperaturen verlagen.

Een nadeel van dit model, zoals van alle motorfietsen van dit merk, is dat het weliswaar een van de beste ter wereld is, maar dat de kwaliteit zich weerspiegelt in de kosten van de motorfiets en in het onderhoud ervan.

De Suzuki GS500 F is een uitstekende keuze voor kenners. Ik heb deze motor gekocht via de advertentiewebsite. Vivanuncio's in Mexico (Nuevo León) En de aankoop bleek uitstekend. Ik heb alle mogelijkheden overwogen en uiteindelijk voor deze gekozen. Hij is erg goed bevallen en het onderhoud lijkt me niet duur. Sterker nog, hij bevalt me prima.

Ik hoop dat het bericht nuttig voor je is.

Groeten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.