Zoek MDM

Bulletin

Probleem met startonderbreker Ford Explorer

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar 1 week geleden #46985 door handmatig-mechanisch
Ford Explorer Startonderbreker Probleem Geplaatst door manual-mecanica
Nou, dit is het geval:
deze Ford Explorer is betrokken geweest bij een ongeluk aan de linkerkant van de motor, waar de ECM zit. De ECM is echter intact en het voertuig heeft ongeveer 2 jaar stilgestaan. Nu heb ik geprobeerd de motor te starten, maar dat lukte niet. We hebben hem gescand en de scanner gaf aan dat het voertuig stilstond. Ik heb een expert gebeld en de sleutel opnieuw laten programmeren, maar dat lukte niet omdat hij zei dat het systeem in orde was. We hebben de motor dus omgedraaid en rechtstreeks 12 volt naar het startcontact gestuurd. De motor draaide, maar ontplofte niet. Ik heb de vonk gecontroleerd en die is er. Wat er niet is, is de puls van de injectoren. De aarde van de brandstofpomp zendt alleen vonken uit als je de sleutel in de stand ON zet, maar in de stand START is de aarde doorgesneden. Ik heb de bedrading gecontroleerd en die is blijkbaar in orde. Oh, en nog iets: de kabel van de versnellingspook die van de box naar de hendel loopt, was kapot, maar die hebben we al gerepareerd. Ik heb ook gecontroleerd of het signaal van de startmotor de kabel bereikt en dat is alles.
Gegevens van een Ford Explorer 4.0 LTS

, automatische transmissie,
stuur links.

Ik hoop dat u mij kunt helpen. Dank u wel.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.