Hoi maat, ik heb je advies opgevolgd en de pompaansluiting onder de tank losgekoppeld en twee kabels aangesloten, één op de plus- en de andere op de min-kabel, zoals je me vertelde. De pomp sloeg inderdaad aan en uiteindelijk bereikte de brandstof de injectiehelling, maar de auto startte niet. Ik heb de druk gecontroleerd met een meter en die geeft 3,5/4 bar druk aan. Ik denk dat dat voldoende is. Ik denk dat het probleem elektrisch is, want als ik het contact aanzet, krijgt de aansluiting die ik heb losgekoppeld om rechtstreeks van de pomp op de accu aan te sluiten geen spanning. Ik denk dat er
12 volt op zou moeten staan, maar hij geeft 0,2 volt aan. Dus wat er ook gebeurt, de pomp krijgt geen stroom, hij werkt niet of hij wordt niet geactiveerd, ik weet het niet.
Maar ik leid af dat als ik de pomp rechtstreeks aansluit en de brandstof de injectoren bereikt, hij zou moeten werken. Ik weet dus niet wat het probleem kan zijn. Als je me nog een stap kunt geven, zou ik dat op prijs stellen, aangezien ik je advies volg. Ik ben naar de klantenservice geweest en die vertelde me dat de brandstofpomp zich in de auto onder het stuur bevindt. Ik controleer alle zekeringen met een zekeringtester en ze zijn allemaal in orde. Ik zie een paars relais. Ik test het en het werkt prima. Ik geef het stroom via de accu en hoor een klikkend geluid als het schakelt en werkt (ik denk dat het de kachel of de ventilator is, ik weet het niet). Ik controleer ook alle zekeringen in de motorruimte, boven de wielkast aan de bestuurderskant, en die zijn allemaal in orde, dus ik weet niet wat ik moet doen en misschien is het probleem ernstiger. Nou, ik hoop op uw reactie om te zien of u me verder kunt helpen. Groeten en bedankt voor uw advies.
A. Ik kan de foto die u zegt te hebben gestuurd niet zien, ik kan hem niet vinden in uw bericht en laat u weten dat de accu van mijn Picasso onder de bestuurdersstoel zit. Zit daar het relais?