Zoek MDM

Bulletin

Picasso 1.8 16v stopt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 3 maanden geleden #46779 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Picasso 1.8 16v stopt
Ik ben zo blij dat ze het voor je hebben opgelost!
Het zou geweldig zijn als je foto's zou kunnen sturen van de doos toen je hem opende, zodat ik kan zien over welke doos je het hebt. Wat ik niet begrijp, is waarom het niet werkte met de omleiding van de pomp... of waarom deze doos iets anders doet. Hoe dan ook, met vriendelijke groet!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 3 maanden geleden - 11 jaar en 3 maanden geleden #46819 door handmatig-mechanisch
heel goed dit is de gezegende controle-eenheid, ik heb hem geopend maar eerlijk gezegd zie ik geen verkeerde aanwijzingen, nou ja, ik ben ook geen expert in elektronica maar de auto rijdt wel hahaha Ik plaats de foto's oké
ze gaven me de elektrische schema's er staat een markering met pen wat lijkt te zijn wat er mis was, groeten als iemand het begrijpt en iets ziet laat het dan hier achter voor toekomstig overleg door de forumleden, misschien kunnen ze het repareren en wat geld besparen, in ieder geval breng ik hem naar een elektronica-collega om te kijken of hij iets ziet, groeten.
Laatst bewerkt: 11 jaar 3 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 3 maanden geleden #46820 door handmatig-mechanisch
Deze BSI- of BSM-boxen lijken problemen te veroorzaken. Sommige hebben ingebouwde relais op de printplaat, en ik heb ze al vaker naar de sloop zien gaan... nu weten we waarom. Bedankt voor de foto's. Proost!