Hartelijk dank voor uw hulp. Ik heb de weerstand op de injectoren gecontroleerd. Nummer 1 geeft 14,2, nummer 2 20, nummer 3 13,9 en nummer 4 14,2. Ik kan u vertellen dat de auto niet meer start en dat ik de slang die de benzine naar de inspuithelling leidt, heb verwijderd. Ik zet het contact aan, maar er komt geen benzine uit. Ik heb het ook geprobeerd met draaiende motor en er komt geen benzine uit. Misschien heeft u gelijk en is het de brandstofpomp, maar ik weet niet of er benzine uit moet komen als alleen het contact aan staat. Kunt u mij vertellen of dit het geval is? A: U vermeldt dat de lambdasonde defect is. Denkt u dat ik die moet vervangen? de waarheid is dat de auto de laatste tijd behoorlijk veel verbruikt en ik weet niet of dat komt door het gemiddelde verbruik van 10,8 liter op de snelweg in de stad, voorheen 8,5 liter. Nou, ik ben erg dankbaar en als u me kunt vertellen of de pomp moet aanslaan als ik de auto start, zou ik het op prijs stellen als u dat controleert voordat u hem demonteert. Oké, groeten,
nog iets, ik heb de injectoren eruit gehaald om de contacten schoon te maken en ik weet niet of ze geprepareerd moeten worden of zoiets, want ik heb gezien dat er in de kop een ventiel zit zoals op een fietsband en ik weet niet waar dat voor is. De auto startte niet voordat ik de injectoren demonteerde. Oké.