Hallo allemaal, mijn berichten zijn verouderd. Uit eigen ervaring weet ik dat wanneer er een elektrische storing is in het elektronische gaspedaal, de ECU het systeem onmiddellijk uit veiligheidsoverwegingen loskoppelt en het constante toerental beperkt tot ongeveer 1500 tpm. De motor reageert dan niet op de verzoeken van de bestuurder via de gaspedaalsensor en genereert een foutcode met betrekking tot de elektronische gaspedaalregeling. Wanneer u het gasklephuis vervangt of schoonmaakt of de accu gedurende langere tijd loskoppelt, moet u de vlinder-leerprocedure uitvoeren, zoals mijn goede vriend Ismael53 zegt. Hij doet dit door de stops, maxima en minima te testen. Deze procedure verschilt per merk. Wanneer u dit niet doet, kunnen de systemen falen. Mijn ervaring met de systemen van General Motors is echter dat wanneer deze procedure niet correct wordt uitgevoerd, er een code wordt gegenereerd en het gasklephuis niet wordt geleerd. Daarom zou het voor mij moeilijk zijn dat dit gebeurt in het systeem dat u beschrijft. Wanneer ze de auto naar u toe brengen, laat het ons weten, dan kunnen we er allemaal van leren. Groeten uit Chili!!!